کمک ۲۶ میلیاردی کهگیلویه و بویراحمدی ها به نیازمندان در چهار ماهه نخست سال جاری

  مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: میزان کمک‌های مردمی به نیازمندان و ایتام تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در چهارماهه نخست سال جاری ۲۶ میلیارد و ۲۴۴میلیون تومان بوده است. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به اینکه این نهاد به‌منظور

کد خبر : 9310
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۹:۳۳
کمک ۲۶ میلیاردی کهگیلویه و بویراحمدی ها به نیازمندان در چهار ماهه نخست سال جاری

 

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: میزان کمک‌های مردمی به نیازمندان و ایتام تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در چهارماهه نخست سال جاری ۲۶ میلیارد و ۲۴۴میلیون تومان بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به اینکه این نهاد به‌منظور توسعه مشارکت‌های مردمی و جلب اعتماد عمومی طرح‌های مختلفی را در دستور کار دارد، گفت: طرح‌هایی ازجمله زکات و نذورات مردمی، صندوق‌های صدقات، جشن‌های نیکوکاری و عاطفه‌ها، اکرام ایتام، اطعام نیازمندان، مفتاح الجنه و سایر برنامه‌ها ازجمله برنامه‌های مشارکتی این نهاد برای کمک به نیازمندان است.
وی با اشاره به اینکه جلب اعتماد مردمی، مؤثرترین راهکار در افزایش مشارکت‌های آنان است، افزود: مردم خیر و نیکوکار استان ۲۶ میلیارد و ۲۴۴ میلیون تومان در چهارماهه نخست سال جاری به نیازمندان تحت حمایت این نهاد در قالب طرح‌ها و برنامه‌های مختلف کمک کرده‌اند.
مبشری بابیان اینکه از مجموع کمک‌های مردمی جمع‌آوری‌شده در سال جاری در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، ۹ میلیارد و ۶۵۴ میلیون تومان آن از محل زکات است، اظهار کرد: سه میلیارد و ۲۳۱میلیون تومان از طریق طرح‌های اکرام ایتام و محسنین، چهار میلیارد و ۲۱۵ میلیون تومان از طریق مراکز نیکوکاری و مابقی کمک‌های مردمی نیز از سایر طرح‌ها و برنامه‌ها جمع‌آوری‌شده است.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: کمک‌های جمع‌آوری‌شده از مردم خیر و نیکوکار، برای رفع نیازهای مددجویان شامل جهیزیه نوعروسان، هزینه‌های فرهنگی، درمانی، عمرانی و سایر خدمات جامعه هدف کمیته امداد هزینه می‌شود.
مبشری بابیان اینکه مهم‌ترین هدف مشارکت‌های مردمی این نهاد بهره‌مندی از ظرفیت خیران و نیکوکاران در امر کمک به نیازمندان است،  افزود: مردم نوع‌دوست و خیران نیکوکار می‌توانند جهت کمک به مددجویان کمیته امداد به دفاتر این نهاد در سراسر استان مراجعه و یا از طریق سامانه  #۰۷۴* ۸۸۷۷* به‌عنوان یکی از روش‌های نوین در پرداخت کمک‌های مردمی برای تمامی مشترکان اپراتور همراه اول و ایرانسل، اقدام کنند.
انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.