کرونا جان ۳ نفر دیگر را در کهگیلویه و بویراحمد گرفت

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: شمار جانباختگان کرونایی کهگیلویه و بویراحمد امروز ششم مرداد ماه به ۴۶ نفر رسید. به گزارش پیک ملت به نقل از  روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر پرویز یزدان‌پناه افزود: متاسفانه امروز ۲ بیمار ۶۴ و ۹۰ ساله در یاسوج و یک بیمار ۶۸ ساله در کهگیلویه بر

کد خبر : 9105
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱
کرونا جان ۳ نفر دیگر را در کهگیلویه و بویراحمد گرفت

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: شمار جانباختگان کرونایی کهگیلویه و بویراحمد امروز ششم مرداد ماه به ۴۶ نفر رسید.

به گزارش پیک ملت به نقل از  روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر پرویز یزدان‌پناه افزود: متاسفانه امروز ۲ بیمار ۶۴ و ۹۰ ساله در یاسوج و یک بیمار ۶۸ ساله در کهگیلویه بر اثر ابتلا به کویید۱۹ جان خود را از دست  دادند و هرسه دارای بیماری زمینه ای بودند.
وی همچنین از افزایش شمار مبتلایان به کرونا در استان خبر داد و عنوان کرد: در ششمین روز از مردادماه؛ ۱۸۷ بیمار مشکوک و یا قطعی مبتلا به کرونا در بخش های بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد ۸۷ بیمار کرونایی قطعی  می باشند همچنین ۱۷ ببمار کرونایی در بخش های ویژه بستری می باشند و ۶  نفر از آنها تحت درمان با دستگاه تنفسی هستند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ابراز داشت: تاکنون ۲ هزار و ۳۴۵ نفر بهبود یافته از بیماری کووید-۱۹ داشته ایم.
وی ادامه داد: امروز نیز جواب ۱۷۷ نمونه را از آزمایشگاه دریافت نمودیم که بیشترین موارد مثبت از بویراحمد، گچساران، کهگیلویه و بهمئی بودند.
دکتر یزدان پناه خاطر نشان کرد: باید به زندگی در کنار کرونا عادت کنیم نه اینکه آن را فراموش کنیم، بنابراین  استفاده همگانی از ماسک، رعایت بهداشت فردی، رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی، عدم حضور در تجمعات و پرهیز از سفر‌های غیرضروری نقش مهمی در پیشگیری از کرونا دارد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.