بیش از ۱۶۰ بسته ارزاق سهم کارکنان پست بانک کهگیلیویه و بویراحمد در کمک های مومنانه

پیک ملت ، ویروس کرونا آنقدر قدرتمند بود که اقتصاد دنیا را له کرد، سه ما از ورود کرونا به کشور ما ایران و به تبع آن استان کهگیلویه و بویراحمد می گذرد ویروس ناشناخته کرونا اگر چه بسیاری از خانواده ها ی هم وطن ما را داغدار کرد و دامن خیلی ها را هم

کد خبر : 6340
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸
بیش از ۱۶۰ بسته ارزاق سهم کارکنان پست بانک کهگیلیویه و بویراحمد در کمک های مومنانه

پیک ملت ، ویروس کرونا آنقدر قدرتمند بود که اقتصاد دنیا را له کرد، سه ما از ورود کرونا به کشور ما ایران و به تبع آن استان کهگیلویه و بویراحمد می گذرد

ویروس ناشناخته کرونا اگر چه بسیاری از خانواده ها ی هم وطن ما را داغدار کرد و دامن خیلی ها را هم گرفت، اما این تنها تاثیرات منفی کرونا نبود،نه تنها  رروند زندگی هم وطنان ما بلکه اقتصاد کشور و استان ما را هم تا حد زیادی تخت تاثیر قرار داد ، اما دراین بحران قشرهای مختلفی از مردم خیر به کمک هموطنانشان شتافتند و دست به اقدامات خیر خواهانه ای زدند، هر شخص و نهاد و ارگانی در حد توان خود به میدان آمد و آستین همت را بالا زدند تا با کمک به هم نوعان خودشان سهمی در این اقدام خیر خواهانه داشته باشند .

کارکنان پست بانک استان کهگیلویه و بویراحد هم به این کمپین مومنانه پیوستند، و با جمع آوری مبلغی قابل توجه ،و خرید ارزاق در این سهم شریک شدند .

مدیران،کارکنان و کارگزارن پست بانک در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد با توجه به توصیه های مقام معظم رهبری در راستای کمک های مؤمنانه به اقشار آسیب دیده و کم درآمد در حرکتی خودجوش اقدام به اختصاص کمک های خود به صورت یک جا و خرید مایحتاج خوراکی برای آن ها کردند.

مدیر شعب پست بانک استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: بنا به توصیه های مقام معظم رهبری در خصوص رزمایش کمک های مومنانه در کشور سیلی از این کمک ها به راه افتاد که نشان از خدا شناسی و انسان دوستی مدرم ایران است.

ساعدی فر گفت :کارکنان پست بانک استان همگام با سراسر کشور اقدام به تهیه ۱۶۰ بسته اقلام معیشتی برای توزیع بین خانواده های کم درآمد آسیب دیده از ویروس کرونا کردند.

مدیر شعب پست بانک کهگیلویه و بویراحمد در پایان از همکاران خود در شعب استان و باجه های روستایی برای شرکت در این امر خدا پسندانه قدردانی نمود.

لازم به ذکر است در پایان این طرح اقلام تهیه شده توسط خود کارکنان علی الخصوص کارمندان باجه های روستایی بین نیازمندان توزیع شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.