صوت دلنشین قرآن در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد طنین انداز شد

به مناسبت ماه مبارک رمضان و در ادامه سلسله برنامه های عقیدتی سپاه فتح استان، صبح امروز کلاس قرائت قرآن و سخنرانی با حضور فرمانده سپاه فتح و معاونین، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح و نیروهای پاسدار برادر و خواهر در محل صبحگاه سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. به گزارش

کد خبر : 6285
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۱
صوت دلنشین قرآن در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد طنین انداز شد

به مناسبت ماه مبارک رمضان و در ادامه سلسله برنامه های عقیدتی سپاه فتح استان، صبح امروز کلاس قرائت قرآن و سخنرانی با حضور فرمانده سپاه فتح و معاونین، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح و نیروهای پاسدار برادر و خواهر در محل صبحگاه سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش پیک ملت ، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این مراسم معنوی اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان امسال همچون سالهای گذشته برنامه های عقیدتی را تدارک دیدیم و به دلیل ویروس منحوس کرونا امکان اجرای آنها طبق روال عادی میسر نبود.

سردار حمید خرم دل گفت: با تدابیری که اندیشیده شد کلاس های عقیدتی در سپاه فتح ، تیپ ۴۸ فتح و نواحی مقاومت بسیج به صورت ۱۲ تا ۱۵ نفره برگزار می شود.

وی ابراز داشت: با توجه به شرایط آب و هوایی مناسب شهر یاسوج کلاس های عقیدتی در فضای باز میدان صبحگاه برگزار و شرکت کنندگان در این آیین معنوی از قرائت قرآن و سخنرانی بهره مند می شوند.

سردار خرم دل گفت: در سطح استان با توجه به برنامه هایی که معاونت عقیدتی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی کرده بود از مربیان و قاریان استانی و بین المللی استفاده شد و نگذاشتیم که این ایام بیهوده سپری شود.

وی افزود: در بحث فضای مجازی نیز در حوزه عقیدتی برنامه های بسیار خوبی تدارک دیده شد و در حال انجام است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سپاه در ماه مبارک رمضان، ماه محرم و سایر مناسبت های ملی و مذهبی باید نقش آفرین باشد زیرا اساس و شاکله اصلی سپاه معنویت و مسائل دینی و عقیدتی است.

وی از تلاش های حجت الاسلام حکمتی نیک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح و معاونت عقیدتی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح به خاطر اجرای برنامه عقیدتی در سطح استان تقدیر کرد و گفت: با وجود تمامی محدودیت هایی که وجود داشت برنامه های عقیدتی به نحو مطلوبی انجام شده و تا پایان ماه مبارک رمضان این روند ادامه دارد.

در این آیین حجت الاسلام ایمانی استاد حوزه و دانشگاه نیز در خصوص فلسفه سوره های قرآن کریم و نکاتی که در این سوره ها نهفته است مطالبی را بیان کرد و به تفسیر آیات سوره هود پرداخت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.