سرپرست خبرگزاری بسیج کهگیلویه وبویراحمد منصوب شد

با پیشنهاد معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد سرپرست جدید خبرگزاری بسیج در استان منصوب  شد. به گزارش پیک ملت، به نقل از مدیر روابط عمومی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ، ” ابراهیم عزیزی ” از فعالان رسانه ای و خبرنگاران بسیجی استان، طی آیینی با حضور حجت

کد خبر : 5549
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸
سرپرست خبرگزاری بسیج کهگیلویه وبویراحمد منصوب شد

با پیشنهاد معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد سرپرست جدید خبرگزاری بسیج در استان منصوب  شد.

به گزارش پیک ملت، به نقل از مدیر روابط عمومی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ، ” ابراهیم عزیزی ” از فعالان رسانه ای و خبرنگاران بسیجی استان، طی آیینی با حضور حجت الاسلام سیروس حکمتی نیک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان، سرهنگ دوم پاسدار مهدی حیدری معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح، سروان پاسدار عبدالرسول علیزاده مدیر روابط عمومی سپاه فتح استان ، سروان پاسدار فخرالدین رضایی رئیس سازمان بسیج رسانه استان و جمعی از خبرنگاران به عنوان سرپرست خبرگزاری بسیج استان معرفی و به طور رسمی کار خود را آغاز کرد.

ابراهیم عزیزی، دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی است و بیش از ۱۰ سال است که به طور مستمر در حوزه رسانه، فضای مجازی و ارتباطات فعالیت دارد.

عزیزی، سابقه فعالیت به عنوان خبرنگارصدا و سیمای استان، باشگاه خبرنگاران جوان استان، خبرنگار خبرگزاری ایرنا کهگیلویه و بویراحمد، سردبیری سایت صبح زاگرس و مدیر مسئولی پایگاه خبری تحلیلی امید زاگرس را نیز در کارنامه خود دارد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.