پلیس فتا کهگیلویه وبویراحمد؛ دستگیری عامل انتشار عکس‌های خصوصی در فضای مجازی

پلیس فتای کهگیلویه وبویراحمد فردی را که تصاویر همکار خود را در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کرد، دستگیر کرد. به گزارش پیک ملت ، رئیس پلیس فتای  استان گفت: خانم جوانی با مراجعه به این مرکز مدعی شد فرد ناشناسی با ارسال پیامک‌های توهین آمیز او را به انتشار عکس‌های خصوصی اش تهدید کرده است. سرهنگ

کد خبر : 5436
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۸:۳۳
پلیس فتا کهگیلویه وبویراحمد؛ دستگیری عامل انتشار عکس‌های خصوصی در فضای مجازی

پلیس فتای کهگیلویه وبویراحمد فردی را که تصاویر همکار خود را در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کرد، دستگیر کرد.

به گزارش پیک ملت ، رئیس پلیس فتای  استان گفت: خانم جوانی با مراجعه به این مرکز مدعی شد فرد ناشناسی با ارسال پیامک‌های توهین آمیز او را به انتشار عکس‌های خصوصی اش تهدید کرده است.
سرهنگ روح اله شهبازی‌پور با بیان اینکه پس از بررسی‌های پلیس مشخص شد این فرد همکار این خانم بوده افزود: در بازجویی ها، این فرد علت و انگیزه خود را انتقام‌جویی از شاکی به علت اختلافات کاری عنوان کرد.
وی با تاکید براینکه مزاحمت در فضای سایبری جرم است و با کاربر خاطی برابر قانون برخورد می‌شود ادامه داد: کاربران در فضای سایبری باید مراقب باشند و از روی بدگمانی، شک یا انتقام‌جویی و یا سرگرمی، برای دیگر کاربران مزاحمت ایجاد نکنند.
رئیس پلیس فتای استان از شهروندان خواست هشدار‌های پلیس را جدی گرفته و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان‌های موبایلی موضوع را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش دهند.صدا وسیما

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.