جریمه ۳۵ میلیاردی کامیون حامل کالای قاچاق در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه بویراحمد از محکومیت سی و پنج میلیاردی قاچاق کالای برق الکتریکی خبر داد. به گزارش پیک ملت ، براتعلی صالحی  اظهار کرد: با تداوم و برنامه‌ریزی اداره کل تعزیرات حکومتی در برخورد با قاچاق کالا و ارز، مامورین اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز با همکاری حفاظت اطلاعات، در

کد خبر : 4648
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۸:۰۰
جریمه ۳۵ میلیاردی کامیون حامل کالای قاچاق در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه بویراحمد از محکومیت سی و پنج میلیاردی قاچاق کالای برق الکتریکی خبر داد.

به گزارش پیک ملت ، براتعلی صالحی  اظهار کرد: با تداوم و برنامه‌ریزی اداره کل تعزیرات حکومتی در برخورد با قاچاق کالا و ارز، مامورین اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز با همکاری حفاظت اطلاعات، در راستای اجرای طرح مشترک کار اطلاعاتی و کنترل نامحسوس محور مواصلاتی یک دستگاه کامیون باری مظنون را با اخذ دستور قضایی در محور یاسوج به اصفهان متوقف کردند.

وی گفت: خودروی فوق الذکر پس از ‌بازرسی مشخص گردید بار کامیون متشکل از تعداد زیادی لوازم برقی الکتریکی و سایر وسایل قاچاق است.

این مسوول افزود: پرونده به شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی استان ارجاع و شعبه در راستای اجرای ماده ۱۸ و تبصره ۴ ماده ۲۰ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز رای بر محکومیت متهم داده شد.

وی گفت: علاوه بر ضبط کالا و مصادره کامیون حامل کالای قاچاق، و پرداخت ۳۵ میلیارد و ۶۲۸ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم و صادر شد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.