قضاوت داور کهگیلویه وبویراحمدی در مسابقات اسکیت کشوری نونهالان

پیک ملت؛ داور کهگیلویه وبویراحمدی به همراه داوران استان فارس  دومین مرحله ی مسابقات کشوری خردسالان، نونهالان و نوجوانان را قضاوت کردند. به گزارش پیک ملت؛ سام آریانفر مربی اسکیت از سوی فدراسیون اسکیت به عنوان داور مسابقات دعوت و مسابقات نونهالان کشوری را داوری کردـ در دومین مرحله از مسابقات کشوری که در رده

کد خبر : 44292
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳ - ۷:۵۸
قضاوت داور کهگیلویه وبویراحمدی در مسابقات اسکیت کشوری نونهالان

پیک ملت؛ داور کهگیلویه وبویراحمدی به همراه داوران استان فارس  دومین مرحله ی مسابقات کشوری خردسالان، نونهالان و نوجوانان را قضاوت کردند.

به گزارش پیک ملت؛ سام آریانفر مربی اسکیت از سوی فدراسیون اسکیت به عنوان داور مسابقات دعوت و مسابقات نونهالان کشوری را داوری کردـ

در دومین مرحله از مسابقات کشوری که در رده های سنی نونهالان خردسالان و نوجوانان به میزبانی استان مرکزی در تاریخ ۲۸ لغایت ۳۱ شهریور ماه برگزار شد خانمها زهرا قائد شرف، پارمیدا معبودی مهسا حیدری، سارا سلطانی و اقایان موحد خادم الحسينى از استان فارس وسام اریانفر از استان کهگیلویه وبویراحمد به عنوان داور حضور داشتند.

قابل ذکر است؛ سام اریانفر از مربیان پیشکسوت اسکیت و دارای کارت مربی گری و داوری و کارت مربیگری سرعت و نمایشی  از فدراسیون اسکیت کشور در کهگیلویه وبویراحمد است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.