سخنی با استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد

بنام خالق بلوط ها سخنی کوتاه با استاندار کهگیلویه وبویراحمد پیک ملت، محمد فرزامی؛ جناب آقای استاندار به محرومترین و مظلوم‌ترین و در عین حال به نفت خیز ترین و پر آب ترین و مرد خیز ترین استان خوش امدید. جناب استاندار محترم شما قدم در سرزمینی گذاشته اید که معروف و مشهور ومشهود است

کد خبر : 44247
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۸:۵۴
سخنی با استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد

بنام خالق بلوط ها

سخنی کوتاه با استاندار کهگیلویه وبویراحمد

پیک ملت، محمد فرزامی؛ جناب آقای استاندار به محرومترین و مظلوم‌ترین و در عین حال به نفت خیز ترین و پر آب ترین و مرد خیز ترین استان خوش امدید.
جناب استاندار محترم شما قدم در سرزمینی گذاشته اید که معروف و مشهور ومشهود است به دیارِ حماسه ی بلوط و هناسه ی برنو.

سرزمین های های آب و -وای وای نان ،دیار آریوبرزن و کمانداران خورشید و راست قامتانِ پد خندق و سرزمین نازبلوط ها

 

جناب آقای استاندار شما به نمایندگی از دولت وفاق ونماینده عالی دولت قدم در استان و سرزمینی گذاشته اید که ساختار آن بر مبنای ایل و تیره و قوم و قبیله است و سال ها ،ایلات شش گانه وطوایف مختلف و مستقل و لرتبارولرز بان و تر ک تبار و ترک زبان وسایر اقوام دراین استان حماسه ساز و نفت خیز و کوهستانی اما شدیدا محروم در کنار هم به مهر ومهربانی وبه مسالمت و سازش باهم زندگی کرده اند و یار ویاور و غمخوار هم در سور و سرور وغم واندوه بوده اند.

اما هر ازچندگاهی جماعتِ سیاسیون استان بیشتر سیاسیون منفعت خواه برای رسیدن به منزل و مقصود و منظور ، علیا و سفلی،بالا و پایین،سرحد و گرمسیری،بومی و غیر بومی،ترک و لر ،راه انداخته اند، تا ازاین سیاست به اصطلاح تفرقه بنداز و حکومت بکن، کلاهی برای خود بدوزند و در زیر لحاف فرصت طلبی دمی به آسایش و آرامش بخوابند.

جناب استاندار شک ندارم که بخشی از همین جماعت فردا و فرداها با تابلوی بزرگانِ جریان های سیاسی و بزرگان اقوام وایلات وطوایف در راهروی ساختمان محل اقامت شما ظاهر وحاضر می شوند وسهم خواهی می کنند.

استاندار محترم شما غریبه نیستید شفاف می گویم که سال هاست که سهم خواهی جریانات سیاسی وشبه سیاسی و طوایف استان بلای جانِ توسعه ی همه جانبه ی استان کهگیلویه و بویراحمد گردیده و شایسته ها وانهایی که از حمایت قوم وقبیله پر جمعیتی بر خوردار نیستند حرف و کلام و سخن و تجربه شان خریداری ندارد ،استاندار محترم یقین می دانم که برای خدمت وتوسعه و عمران وآبادانی و پیشرفت و مبارزه با تبعیض و اجرای عدالت و قانون به استان ما آمده اید که حضور سبزتان نوید آینده ای امیدوار کننده برای این سامان است.

حال که به این سرزمین و دیار وسامان و به خانه ی من آمده اید ،برای من ای مهربان چراغی بیاور و یک دریچه که از آن به کوچه خوشبختی بنگرم.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.