۴ کشته و ۱۱۲ زخمی طی سه شبانه روز در جاده های کهگیلویه وبویراحمد

پیک ملت، رئیس اورژانس ۱۱۵کهگیلویه وبویراحمد از کشته و زخمی شدن ۱۱۲ نفر طی سه شبانه روز آخر هفته در کهگیلویه وبویراحمد خبرداد و گفت؛ تصادف در جاده های کهگیلویه وبویراحمد طی سه شبانه روز ۴ کشته و ۱۱۲مصدوم برجای گذاشت. به گزارش پیک ملت؛ محمد امین نکویی نژاد اظهار کرد؛ جاده کمربندی یاسوج- اصفهان

کد خبر : 44158
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۸:۵۱
۴ کشته و ۱۱۲ زخمی طی سه شبانه روز در جاده های کهگیلویه وبویراحمد

پیک ملت، رئیس اورژانس ۱۱۵کهگیلویه وبویراحمد از کشته و زخمی شدن ۱۱۲ نفر طی سه شبانه روز آخر هفته در کهگیلویه وبویراحمد خبرداد و گفت؛ تصادف در جاده های کهگیلویه وبویراحمد طی سه شبانه روز ۴ کشته و ۱۱۲مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش پیک ملت؛ محمد امین نکویی نژاد اظهار کرد؛ جاده کمربندی یاسوج- اصفهان در حد فاصل پل مختار تا پلیس راه یاسوج شیراز بیشترین تصادف و کشته و زخمی را داشته است، افزود طی سه شبانه روز جاده های منتهی به شهر یاسوج از جمله کمربندی چنارستان و علی آباد به پل سوم شهر یاسوج و جاده یاسوج شیراز و بیشترین کشته و زخمی را برجای گذاشته است.

نکویی نژاد ابرلز داشت؛ از تعداد فوتی ها یک نفر مربوط به تصادف در گچساران بر اثر برخورد خودرو ایسوزو در فلکه شنبه با عابر پیاده و ۳مورد دیگر مربوط به جاده کمربندی یاسوج بوده است.

رئیس اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وقوع ۵۱ تصادف طی ۲۴ ساعت در جاده‌های استان گفت: کارشناسان اورژانس۱۱۵ طی این مدت به ۹۲ مصدوم این سوانح خدمات اورژانسی درمانی ارائه داده‌اند.

محمدامین نیکویی نژاد اضافه کرد  روز دوشنبه نوزدهم شهریورماه ۱۴۰۳ روز پرحادثه‌ای در جاده‌های استان داشتیم و طی ۲۴ ساعت  در مجموع از ۵۳۸ تماس دریافتی ۱۸۷ تماس منجر به اعزام آمبولانس گردید و در مأموریت‌های فوق به ۹۲ مصدوم حوادث ترافیکی خدمت اورژانسی درمانی ارائه شده است.

 

رئیس اورژانس استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در حادثه‌ای دیگر دیروز عصر حدود ساعت ۱۹ تصادف زنجیره ای ۶ خودرو در دهدشت، چهاراهی راک با ۱۳ مصدوم اتفاق افتاد که پس از اطلاع از حادثه، کارشناسان اورژانس ۱۱۵ بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند و پس از انجام اقدامات اولیه، مصدومان را به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل کردند.

 

رئیس اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد با اعلام آمادگی شبانه روزی کارشناسان فوریت‌های پزشکی گفت: تمامی کارکنان اورژانس ۱۱۵ با تمام توان خود در پایگاه‌های شهری و جاده‌ای سطح استان حضور دارند تا اگر اتفاق تلخی رخ دهد بتوانند در اولین دقایق بر بالین مصدومان حاضر شوند تا جان آنان را نجات دهند.

نیکویی نژاد بیان کرد: حدود ۵۵ درصد ماموریت‌ها مربوط به حوزه بویراحمد و دنا و ۳۰ درصد مربوط به شهرستان کهگیلویه بوده است.

وی افزود؛ خواب آلودگی، سرعت و سبقت غیرمجاز، عدم توجه به فاصله طولی، عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه و همچنین بی‌توجهی به هشدار‌ها در جاده‌های مختلف به ویژه گردنه‌ها عامل اصلی این تصادفات به شمار می‌رود.

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.