به مناسبت هفته دولت انجام شد: افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۵۰ میلیاردتومان پروژه در صنعت برق کهگیلویه و بویراحمد

پیک ملت؛ به مناسبت هفته دولت 150میلیارد تومان پروژه در صنعت برق کهگیلویه و بویراحمد افتتاح و کلنگ زنی شد. به گزارش پیک ملت؛ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان با بیان اینکه ۹۰ پروژه برق رسانی در سطح استان مورد بهره برداری و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد، ادامه داد: از این تعداد

کد خبر : 44018
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۷
به مناسبت هفته دولت انجام شد:  افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۵۰ میلیاردتومان پروژه در صنعت برق کهگیلویه و بویراحمد

پیک ملت؛ به مناسبت هفته دولت 150میلیارد تومان پروژه در صنعت برق کهگیلویه و بویراحمد افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش پیک ملت؛ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان با بیان اینکه ۹۰ پروژه برق رسانی در سطح استان مورد بهره برداری و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد، ادامه داد: از این تعداد 62 پروژه طی هفته دولت به بهره‌برداری رسید که اعتبار این پروژه ‌ها بالغ بر 95 میلیارد تومان بوده است.

رسول روستائی افزود: این پروژه‌ها در بخش های اصلاح و بهینه سازی شبکه روستایی، احداث و توسعه شبکه شهری و روستایی، تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار، نصب ترانس و اتو ترانس، احداث و اصلاح شبکه روشنایی معابر، نصب و تعویض پایه، ایجاد قدرت مانور، و بهبود ولتاژ و کاهش تلفات بهره برداری و وارد مدار شده است.

به گفته روستائی همزمان با هفته دولت، عملیات اجرایی 28 پروژه برق رسانی نیز با اعتباری بالغ بر 55 میلیارد تومان در سطح استان آغاز شد.

وی اظهار داشت: احداث و توسعه شبکه مسکن ملی، برق رسانی به روستاهای فاقد برق، اصلاح و بهینه سازی شبکه روستایی، احداث و توسعه شبکه شهری و روستایی، تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار، نصب ترانس و اتو ترانس، احداث و اصلاح شبکه روشنایی معابر، نصب و تعویض پایه، ایجاد قدرت مانور، بهبود ولتاژ و کاهش تلفات از جمله پروژه هایی است که در هفته دولت کلنگ زنی شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یادآوری کرد پراکندگی این پروژه ها در کلیه شهرستان های استان بوده و صنعت برق استان در طول سال با توجه به وظیفه ذاتی حفظ پایداری شبکه و تأمین برق پایدار مشترکان همواره پروژه های اصلاح و توسعه را در دست اقدام دارد.

روستائی با اشاره به اقدامات مهمی که طی تابستان اخیر در بخش های روشنایی معابر، احداث و توسعه و افزایش قابلیت اطمینان شبکه در مرکز استان صورت گرفته است، افزود: با حضور نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون و مسئولان استانی و شهرستانی به نمایندگی از پروژه های صنعت برق استان 8 پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان در شهرستان بویراحمد بهره برداری و کلنگ زنی شد.

گفتنی است ۱۳ پست فوق توزیع، ۸۱ فیدر فشار متوسط ۳۳ کیلوولت و ۱۰ هزار کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف برق بیش از ۳۰۰ هزار مشترک استان را در ۹ شهرستان، ۱۷ شهر و ۱۸۱۴ روستا تأمین می کند.

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.