از ابتدای سال جاری تاکنون؛ 1420 مورد تسهیلات به مددجویان پرداخت شده است

پیک ملت؛ همایش ملی قرض نیکو در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. به گزارش پیک ملت؛ همزمان با ویدئو کنفرانس کشوری، برش استانی همایش ملی قرض نیکو در سالن شهید سلیمانی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این همایش گفت: صندوقامداد ولایت در

کد خبر : 43900
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۷
از ابتدای سال جاری تاکنون؛ 1420 مورد تسهیلات به مددجویان پرداخت شده است

پیک ملت؛ همایش ملی قرض نیکو در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش پیک ملت؛ همزمان با ویدئو کنفرانس کشوری، برش استانی همایش ملی قرض نیکو در سالن شهید سلیمانی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این همایش گفت: صندوقامداد ولایت در سال ۱۳۹۵ تحت نظر بانک مرکزی با هدف ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان با شعار «اینجا محل تجمع خیرین است»، تاسیس شده و تمام عملیات بانکی در این صندوق انجام می شود.

وی با بیان اینکه صندوق امداد ولایت در تمام کشور شعبه دارد، افزود: در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز شعبه مرکزی در یاسوج است و در ۱۷ اداره کمیته امداد استان نمایندگی این صندوق وجود دارد.

مبشری با بیان اینکه هدف از راه اندازی صندوق امداد ولایت این است که سنت قرض‌الحسنه را در جامعه نهادینه کنیم، افزود: تسهیلات این صندوق کاملا قرض الحسنه است و در زمینه های مختلف کارگشایی، درمان، مسکن، تحصیلی و زیارت اربعین به مددجویان پرداخت می شود.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: از ابتدای تأسیس صندوق امداد ولایت در استان بیش از ۵۶هزار مورد تسهیلات قرض‌الحسنه در سرفصل های مختلف به مددجویان پرداخت شده است.

مبشری بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز تعداد ۱۴۲۰ مورد تسهیلات با اعتبار ۲۵ میلیارد و ۵۲۵ میلیون تومان به مددجویان پرداخت شده است.

وی ضمن تقدیر از همراهی مدیران عامل بانک های مهر و رسالت با صندوق امداد ولایت استان، گفت:از محل هم افزایی با این بانک‌ها بیش از ۲۳ هزار مورد تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان و دیگر نیازمندان غیر تحت حمایت از ابتدا تاکنون پرداخت شده است.

مبشری به برگزاری همایش قرض نیکو اشاره و بیان کرد: در این همایش از خیرین سپرده گذار در صندوق امداد ولایت تجلیل و قدردانی شد.

علی نادری مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد نیز در این همایش به تشریح عملکرد و طرح ها و برنامه های این صندوق پرداخت.

وی بیان کرد: تسهیلات قرض‌الحسنه پرداختی صندوق امداد ولایت در سرفصل های کارگشایی، اشتغال،مسکن و فرهنگی است.

نادری افزود: طرح های اجرایی در صندوق طرح هم افزایی، همیاری، مسئولیت اجتماعی، طرح ویژه خیرین و طرح قرض ماندگار است.

وی ضمن تقدیر از همه ی سپرده گذاران در صندوق امداد ولایت استان گفت: از خيران نیکوکار دعوت می کنیم تا با سپرده گذاری در این صندوق یاریگر نیازمندان باشند.

شایسته ذکر است در این همایش از یکی از خيران سپرده گذار صندوق امداد ولایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اهدای تندیس و لوح سپاس تجلیل شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.