فصل شیدایی در ایستگاه پایانی/استقبال چشم گیر مردم از فصل شیدایی

پیک ملت؛ مسئول روابط‌عمومی و تبلیغات تیپ۴۸ فتح استان از استقبال چشمگیر مردم از رزمایش فصل شیدایی گفت و بیان کرد: هر چه به شب‌های پایانی این رزمایش نزدیکتر می‌شویم، تعداد تماشگران این رزمایش بزرگ هنری افزایش می‌یابد. به گزارش پیک ملت؛ سرهنگ پاسدار جواد دهراب‌پور تصریح کرد: در چند شب اخیر، شاهد حضور هم‌وطنانمان

کد خبر : 43872
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۲
فصل شیدایی در ایستگاه پایانی/استقبال چشم گیر مردم از فصل شیدایی
پیک ملت؛ مسئول روابط‌عمومی و تبلیغات تیپ۴۸ فتح استان از استقبال چشمگیر مردم از رزمایش فصل شیدایی گفت و بیان کرد: هر چه به شب‌های پایانی این رزمایش نزدیکتر می‌شویم، تعداد تماشگران این رزمایش بزرگ هنری افزایش می‌یابد.

به گزارش پیک ملت؛ سرهنگ پاسدار جواد دهراب‌پور تصریح کرد: در چند شب اخیر، شاهد حضور هم‌وطنانمان از استان‌های همجوار بودیم برای دیدن این اثر  فاخرهنری  به محل نمایش در دهکده دفاع مقدس آمده بودند.

وی خاطر نشان کرد: بخاطر استقبال گسترده، تعداد صندلی‌ها را افزایش دهیم، اما باز وجود افزایش صندلی‌ها، هر شب تعداد تماشگران افزایش می‌یابد و بیش‌از پیش‌بینی ما می‌شود؛ به طوری که تعدادی، ایستاده این نمایش را تماشا می‌کنند.

دهراب‌پور با بیان اینکه تا پایان  نمایش این رزمایش، فقط ۳ شب باقی‌مانده است، اظهار کرد: این استقبال چشمگیر، نشان از علاقه مردم استان، به فرهنگ غنی دینی و ارزش‌های دفاع مقدس است.

وی با تاکید بر اینکه عزت و سربلندی‌ ما مرهون خون شهداست،یادآور شد: هر جا و  هر برنامه‌ای مزین به نام شهدا باشد، مردم سنگ تمام می‌گذارند و از زمان شروع این نمایش در ۱۲ مردادماه، مردم با حضور گسترده‌شان نشان می‌دهند، یاد و نام شهیدان، همیشه جاوید و ماندگار است‌.

لازم به ذکر است رزمایش فصل شیدایی که روایتی از زمان حضرت آدم تا  دوران دفاع مقدس است، از ۱۲ مرداد تا ۲۶ مرداد هر شب ساعت ۲۰ در پارک مهرورزی_ محوطه دهکده دفاع مقدس، نمایش داده می‌شود./ مهناز جلالی

نمایشگر ویدیو

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.