مدیر کل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد

پیک ملت؛ با حکم پیمان جبلی رئیس رسانه ملی ، سید شهریار گنجی به عنوان مدیرکل جدید صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد. به گزارش پیک ملت؛، در مراسمی در یاسوج با حضور معاون امور مجلس و استان‌های سازمان صدا و سیما و جمعی از مسولان استانی و اهالی رسانه، مراسم تکریم

کد خبر : 43807
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۲
مدیر کل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد

پیک ملت؛ با حکم پیمان جبلی رئیس رسانه ملی ، سید شهریار گنجی به عنوان مدیرکل جدید صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد

به گزارش پیک ملت؛، در مراسمی در یاسوج با حضور معاون امور مجلس و استان‌های سازمان صدا و سیما و جمعی از مسولان استانی و اهالی رسانه، مراسم تکریم و معارفه آقایان امیر رئوف مدیرکل پیشین و سید شهریار گنجی مدیرکل جدید صدا و سیمای استان برگزار شد.
معاون امور مجلس و استان‌های سازمان صدا و سیما در این مراسم از آمادگی کامل رسانه ملی برای پوشش راهپیمایی جهانی اربعین حسینی خبر داد.
عابدینی گفت: صد‌ها گروه رسانه‌ای رویداد‌های اربعین را پوشش رسانه‌ای خواهند داد.
نماینده ولی فقیه در استان و استاندارکهگیلویه و بویراحمد هم در سخنانی به نقش اثرگذار رسانه ملی به عنوان پیش قراول دستگاه‌های فرهنگی در پرداختن به مطالبات مردم، معرفی ظرفیت‌های منطقه و انعکاس برنامه‌ها و عملکرد دولت اشاره و بر تقویت صدا و سیمای استان تاکید کردند.
سید شهریارگنجی سابقه ۳۵ سال فعالیت در بخش‌های مختلف رسانه ملی از جمله مدیریت اداره کل اخبار استان‌های سازمان صدا وسیما را در کارنامه خود دارد.
خبرنگار ارشد، مدرس دانشگاه و استاد مرکزآموزش صدا وسیما، مدرس دوره‌های داخلی و بین المللی ژورنالیسم تلویزیونی، سردبیر ارشد رادیو و تلویزیون، مدیرآموزش خبرنگاران صدا و سیما، معاون اطلاعات و اخبار شبکه خلیج فارس و سردبیری و مدیریت حرفه‌ای خبرنگاران، دبیران، سردبیران و مشاغل خبری صدا وسیما از جمله سوابق حرفه‌ای سید شهریارگنجی است.
وی که دانشجوی دکترای مدیریت رسانه است، دارنده چندین جایزه کشوری در زمینه خبرنگاری، سردبیری و مدیریت اخبار رادیو و تلویزیون است.
همچنین مدیریت ستادی و میدانی انعکاس خبری سفر‌های رییس‌جمهور و هیات دولت به استان‌ها و مدیریت پوشش خبری مراسم اربعین حسینی درکشور عراق از دیگر سوابق کاری ایشان است
امیر رئوف هم که حدود ۶ سال مدیرکل صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد بود، با حکم پیمان جبلی رئیس رسانه مدلی، مدیرکل صدا و سیمای استان فارس شد.

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.