در چینش نیروها تحت تاثیر سیاسیون نبودم / اعتبارات طی هفته های آینده به دانشگاه می رسد / مردم جدی بگیرند، تشخیص به موقع بیماری کار درمان را آسان می کند

  پیک ملت، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت؛ سطح نگاه سیاسیون در پذیرش و چینش نیروها، طی دو سال اخیر در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به حداقل رسید. به گزارش پیک ملت: دکتر سعید جاودان سیرت در آیین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب ریانه کهگیلویه و بویراحمد گفت صادقانه و به جرات می گویم،

کد خبر : 43797
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۹
در چینش نیروها تحت تاثیر سیاسیون نبودم / اعتبارات طی هفته های آینده به دانشگاه می رسد /  مردم جدی بگیرند، تشخیص به موقع بیماری کار درمان را آسان می کند

 

پیک ملت، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت؛ سطح نگاه سیاسیون در پذیرش و چینش نیروها، طی دو سال اخیر در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به حداقل رسید.
به گزارش پیک ملت: دکتر سعید جاودان سیرت در آیین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب ریانه کهگیلویه و بویراحمد گفت صادقانه و به جرات می گویم، طی یکی دو سال خدمت من در دانشگاه تمامتلاش خود را به کار بستم که در در چینش ها تحت تاثیر القای سیاسی قرارنگیریم و استخدام بدون ضابطه در دانشگاه صورت نگرفته  است.

دکتر جاودان سیرت در خصوص بدهی ها در دانشگاه و پرداخت مطالبات افزود؛ بدهی مبلغ دقیف بدهی را بعدا به رسانه ها اعلام می کنم ولی در همین حد که ۳٠ میلیارد به شرکت طبخ غذا بدهکار بودیم که بخشی از ان تا کنون پرداخت شده است.

جاودان سیرن نیز در خصوص پرداخت کارانه و مطالبات کادر درمان گفت بخشی از کارانه ها پرداخت شده و بخشی دیگر با تزریق اعتبارات به دانشگاه که امید است تا یکی دو هفته دیگر برسد پرداخت خواهد شد.

جاودان سیرت اظهار کرد؛ یقین داریم با توجه به این که رییس جمهور خودش پزشک است و نگاه ویژه به سلامت دارد،
در کمترین زمان مشکلات حوزه سلامت حل شود اعتبارات طی یکی دو هفته اینده به استان می رسد و مطالبات نیروها پرداخت می شودـ

 

وی در خصوص ارائه خدمات درمانی به مردم نیز گفت؛  نزدیک به  ۹٠٠ هزار نفر طی یک سال گذشته  مراجعه به  مراکز درمانی داشتند که  بالغ بر ۸٠ هزار نفر از خدمات درمانی بهره مند شدند،  ۴٠ هزار ۹۳ نفر تحت عمل جراحی قرار گرفتند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

وی با بیان این که اصل کار ما صداقت و  قانون مداری است گفت سعی کردیم درتمام مراحل کاری قانون را اصل کار قرار دهیم و تابع قانون باشیم، در یک چریان سیاسی کسانی ابلاغ گرفتند اما ما به جرات می گویم که ما در این چینش ها هیچ نقشی نداشتیم. و اگر قصوری از جانب ما صورت گرفته باشد برخود قاطع خواهد شد.

 

دکتر جاوان سیرت در خصوص سرطان شناسی در استان گفت ؛ مطالعه دقیقی در خصوص سرطان ها در استان نداریم، اما شایعه ترین بیماری سرطان در بین خانم ها سینه ودر بین اقایان دستگاه گوارش واز سال گذشته بخش سرطان یکی از مراز تشخیص در استان و در بیمارستان جلیل شروع به کار کرده است و
و ابزارهایی که برای تشخیص سرطان نیاز داشتیم که در همین راستا با پیگیری ها هم فاز تشخیص و هم درمان هسته ای در بیمارستان امام سجاد راه اندازی شد و تا کنون ۱٠٠٠نفر مراجعه کننده داشته است ویکی از مهمترین پارامتر هایی که به ما کمک می کند این است  که به مردم یاد دهیم که اگر این علایم بیماری را داشتتند با مراجعه به موقع کار درمان را برایما آسانتر کنند و تشخیص و درمان سریع انجام گیرد.
وی بیان داشت؛ داروهای مختص سرطان در دارو خانه امام جعفر صادق یاسوج  در اختیار بیماران قرار می گیرد.و  حال حاضر بیش از ۴٠٠نفر  پزشک متخصص و فوق تخصص در استان مشغول به خدمت رسانی هستند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دکتر جاودان سیرت با تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران گفت؛روز  یک فرصت ارزشمند گرانبهاست برای پاسداشت اهل قلم،
و فرصتی است که به بیان دغدغه ها و مطالبات مد نظر است
شمایی که در طول سال فقط شنونده و نویسنده بودید و در عین حال که خاموش بودید اما صدایتان و قلمتان مطالبات را به گوش مسئولین رساندید.
وی بیان داشت؛ شما به استقبال خطر رفتید، تحقیر شدید، اما از پای ننشستید و در حقیقت چشم و گوش پردم در محل رویدادها بودید و هستین ومن درود می فرستم بر شما که اهل قلم هستید و درود می فرستم بر کسانی که اهل قلم هستن درود بر شما که قلمتان از جنس تفکر و اندیشه و شعور بوده و فکر و اندیشه ای که شما دارید در حصار زیان نمی گنجد ونوشته های شما قدرت بیان کسانی است که صدایشان به جایی نمی رسد.

جاودان سیرت ادامه داد؛ ان چیزی که ماندگار شما هستید و و قضاوت بعد از ما توسط مردم خواهد شد و این شما هستین که که برای مردم استوار می ماند
یکی از موارد در جامعه اطلاع رسانی و اگاهی بخشی است شاید یکی از شایستگی ها که باعث اگاهی در جامعه می شود دانش و اگاهی است
بسیاری از مباحثی که در جامعه رخ می دهد توسط شما خوب قلم زده می شود
و همچنین یقین داشته باشید که در اینده استان تاثیر به سزایی دارد لازمه خبرنگار بودن دانش و علم و تجربه است
رعایت اصول اخلاقی است یکی از شالوده و پایه اصلی است که یک خبرنگار باید خودش را احصا کند
دکتر جاودان سیرت در ادامه افزود؛ هجمه های زیادی بر دانشگاه علوم پزشکی  وارد بود و ما تمام تلاشمان این بوده و هست که که ارام و با رعایت قانون گام برداریم و در این مسیر آنچنان که شایسته مردم باشد خدمت گذار باشیم.

مینو آریانفر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.