نخبگانی که از طرف بنیاد نخبگان معرفی شوند در دانشگاه یاسوج جذب می شوند/ احداث هتل ۶ طبقه دانشگاه یاسوج

پیک ملت؛ رئیس دانشگاه یاسوج از جذب نخبگان در دانشگاه یاسوج خبر داد. به گزارش پیک ملت؛ بهادر کرمی با اعلام این خبر گفت! دانشجویانی که از طرف بنیاد نخبگان به دانشگاه معرفی شوند، هم به صورت اعضای هیات علمی و هم کارمند در دانشگاه جذب میشوند خصوصا اگر از نخبگان استانی باشند. بهادر کرمی

کد خبر : 43786
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۷
نخبگانی  که از طرف بنیاد نخبگان معرفی شوند در دانشگاه یاسوج جذب می شوند/ احداث هتل ۶ طبقه دانشگاه یاسوج

پیک ملت؛ رئیس دانشگاه یاسوج از جذب نخبگان در دانشگاه یاسوج خبر داد.

به گزارش پیک ملت؛ بهادر کرمی با اعلام این خبر گفت! دانشجویانی که از طرف بنیاد نخبگان به دانشگاه معرفی شوند، هم به صورت اعضای هیات علمی و هم کارمند در دانشگاه جذب میشوند خصوصا اگر از نخبگان استانی باشند.

بهادر کرمی با بیان اینکه دانشگاه یاسوج میزبان نشست معاونین دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور است افزود؛ هفتاد و چهارمین نشست معاونین دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور ۲۴ تا ۲۶ مرداد ماه ۱۴۰۳ به میزبانی دانشگاه یاسوج برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه یاسوج بیان کرد: این نشست به میزبانی دانشگاه یاسوج و با همکاری سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برنامه‌ریزی شده است.

وی در ادامه گفت؛ در این نشست همچنین تمام برنامه و راهکارهایی که برای بازگشایی هر چه بهتر دانشگاه‌ها در سال تحصیلی (۱۴۰۴_۱۴۰۳) برنامه‌ریزی و مورد تصویب قرار خواهد گرفت و امیدواریم میزبان سربلندی باشیم و در این نشست به اهداف مدنظر برسیم.

رئیس دانشگاه یاسوج همچنین از اجرای ده پروژه عمرانی در این دانشگاه خبرداد و گفت،یکی پروژه سالن جلسات۱۷٠ نفره  بود که طی ۳۹ روز تکمیل شد، و پروژه های نیمه تمام دیگری از جمله ساختمان فنی مهندسی، سالن ورزشی، سلف سرویس دانشگاه نفت گچساران، خوابگاه پسران، در دست اجراست و مهمترین پروژه یکی پروژه هتل است در ۶ طبقه برای اسکان مهمانان دانشگاه و مهمانان استان با هدف درامد زایی است که دارای ۴٠ سوییت و مجهز به رستوران وغذا خوری است که با هدف درامد زایی و از محل مولد سازی با رشد ۵٠ درصدی  در حال ساخت است.

وی با بیان این که در حوزه عمرانی کارهای خوبی در دانشگاه صورت گرفته اضافه کرد؛ بودجه دانشگاه طی دو سال گذشته ۲/۵ برابر شد.

بهادر کرمی تصریح کرد از سال ۱۴٠٠تا کنون ۱٠کد رشته به دانشگاه یاسوج اضافه شد و۱۴۵ دانشجوی خارجی از دو کشور عراق و عمان با آموزش آسپاد (اموزش زبان فارسی) در حال تحصیل هستند.

کرمی با بیان این که در حوزه فرهنگی دانشگاه رشد خوبی داشته است اضافه کرد بودجه فرهنگی دانشگاه در سال ۱۴٠۱ تا کنون ۶٠٠ برابر شد.

مینو آریانفر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.