راه اندازی سه رشته جدید در دانشگاه یاسوج

  پیک ملت؛ رئیس دانشگاه یاسوج از راه اندازی سه رشته جدید در دانشگاه خبر داد. به گزارش پیک ملت، بهادر کرمی گفت؛ حسب مجوز شورای گسترش آموزش عالی و هماهنگی با سازمان سنجش آموزش کشور، دانشگاه مطابق با ظرفیت‌ها و امکانات موجود، از مهر ماه ۱۴۰۳ در مقطع کارشناسی در رشته‌های «حقوق»، «مهندسی ایمنی

کد خبر : 43355
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۲
راه اندازی سه رشته جدید در دانشگاه یاسوج

 

پیک ملت؛ رئیس دانشگاه یاسوج از راه اندازی سه رشته جدید در دانشگاه خبر داد.

به گزارش پیک ملت، بهادر کرمی گفت؛ حسب مجوز شورای گسترش آموزش عالی و هماهنگی با سازمان سنجش آموزش کشور، دانشگاه مطابق با ظرفیت‌ها و امکانات موجود، از مهر ماه ۱۴۰۳ در مقطع کارشناسی در رشته‌های «حقوق»، «مهندسی ایمنی و بازرسی فنی در صنایع نفت و گاز» و «علوم ورزشی » دانشجو می پذیرد.

وی با اشاره به اینکه اخذ رشته‌های جدید در دانشگاه‌ ها می تواند به توسعه و شکوفایی آموزش عالی و استان نیز کمک کند، افزود؛ این اتفاق مهم بر اساس تربیت نیروی انسانی و نیاز منطقه شکل گرفته است و امیدواریم در آینده نیز بتوانیم با توجه به نیاز منطقه و دانشجویان، رشته های جدیدی را در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه راه‌اندازی کنیم.

رئیس دانشگاه یاسوج در ادامه از دانش‌آموزان هم استانی که در کنکور سراسری (۱۴۰۳) شرکت کرده اند برای ادامه تحصیل خود در دانشگاه یاسوج دعوت کرد.

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.