فعال سیاسی اصلاح طلب در کهگیلویه و بویراحمد؛ رفع چالش ها در ایران نیازمند عزم ملی است/ با مشارکت مردم در انتخابات مسیر کشور تغییر می کند

  پیک ملت؛ فعال سیاسی اصلاح طلب در کهگیلویه وبویراحمد گفت؛نقش مهم رسانه ها در تعیین مسیر حرکت جامعه و مردم نقش بسیار برجسته ای است و رسانه ها این قدرت را دارند که افکار عمومی را شکل دهند. به گزارش پیک ملت سید رضا عسکری اظهار کرد: نقش رسانه ها در تعیین مسیر جامعه

کد خبر : 43007
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۰:۴۴
فعال سیاسی اصلاح طلب در کهگیلویه و بویراحمد؛ رفع چالش ها در ایران نیازمند عزم ملی است/ با مشارکت مردم در انتخابات مسیر کشور تغییر می کند

 

پیک ملت؛ فعال سیاسی اصلاح طلب در کهگیلویه وبویراحمد گفت؛نقش مهم رسانه ها در تعیین مسیر حرکت جامعه و مردم نقش بسیار برجسته ای است و رسانه ها این قدرت را دارند که افکار عمومی را شکل دهند.

به گزارش پیک ملت سید رضا عسکری اظهار کرد: نقش رسانه ها در تعیین مسیر جامعه و مردم بسیار موثر است و شرایط کشور در حال حاضر نگران کننده است.

وی تاکید کرد: وضعیت اقتصادی و اجتماعی واقعا نگران کننده است. چالش های اجتماعی که ایران با آن مواجه است، گسترده بوده و برای رفع آن ها نیاز به عزم ملی است.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: انتخابات ریاست جمهوری از جایگاه ویژه ای برخوردار است و اگر دولت توانمندی در کشور مستقر شود می تواند با برنامه های خوب و جامع بخشی از این مشکلات را حل کند.

وی ادامه داد: حضور آقای پزشکیان امیدی ایجاد کرده است که همه ما می توانیم با ترغیب مردم به شرکت در انتخابات با افزایش مشارکت شانس حضور وی در پاستور را بیشتر کنیم.

عسکری تصریح کرد: دعوت می کنیم از همه مردم و جوانان و رأی اولی ها و بانوان که در مرحله دوم پای صندوق های رای بیایند و به ارتقای اقتدار ملی کمک کنند.

عسکری  گفت: این دعوت ما در جهت تلاش برای ایران و ایرانی است و معتقدیم با حضور دکتر پزشکیان مشارکت افزایش پیدا خواهد کرد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: رقیب آقای پزشکیان هم و حامیانش مسئول این چالش ها و شرایط کشور هستند.

عسکری افزود: امروز اگر شعارهای غیرقابل دسترس را ارائه می دهند می خواهند موفق به اخذ رای بخشی از جامعه بشوند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: باید با حفظ انصاف و رعایت عدالت مردم را آگاه کنیم زیرا اگر این

روند ادامه پیدا کند ایران به خطر خواهد افتاد

وی تاکید کرد: با همه دلخوری هایی که وجود دارد امیدواریم همه همت کنند و رأی دهند تا مسیر ریل گذاری در کشور را تغییر دهند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.