یک گام تا سبز شدن شبکه ارتباطات کهگیلویه و بویراحمد / اجرای ۱۹٠٠ کیلومتر فیبر نوری روستایی

مدیر کل فناوری ارتباطات و اطلاعات کهگیلویه وبویراحمد گفت؛ تمام روستاهای بالای ۲٠ خانوار کهگیلویه وبویراحمد به اینترنت پر سرعت متصل شدند. سید محمود رادمنش در رویداد جام رسانه امید با اعلام این خبر که تا تبدیل شدن کهیگلویه وبویراحمد به استان سبز ارتباطی چند گام دیگر باقی نمانده است اظهار کرد؛ این نوید را

کد خبر : 42811
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۰
یک گام تا سبز شدن شبکه ارتباطات کهگیلویه و بویراحمد / اجرای ۱۹٠٠ کیلومتر فیبر نوری روستایی

مدیر کل فناوری ارتباطات و اطلاعات کهگیلویه وبویراحمد گفت؛ تمام روستاهای بالای ۲٠ خانوار کهگیلویه وبویراحمد به اینترنت پر سرعت متصل شدند.

سید محمود رادمنش در رویداد جام رسانه امید با اعلام این خبر که تا تبدیل شدن کهیگلویه وبویراحمد به استان سبز ارتباطی چند گام دیگر باقی نمانده است اظهار کرد؛ این نوید را می دهم که تا کنون ۹۸/۷ درصد روستاهای بالای ۲٠خانوار استان به اینترنت پرسرعت متصل شدند و مابقی روستا ها با اجرای چند پروژه دیگر  به زودی به شبکه متصل خواهند شد و در نتیجه استان ما لز نظر ارتباطی استانی سبز می شود و دسترسی ۱٠٠ درصد می شود.

۱۹٠٠ کیلومتر فیبر نوری روستایی در دست اجرا است

 

رادمنش با با نوید اینکه خبر خوب ارتباطی دیگری برای مردم دارد افزود؛  در حوزه توسعه زیر ساختی در دولت سیزدهم و با توجه به تاکید بر محرومیت زدایی گامی اساسی برداشته شد و امروز نزدیک به ۱۹٠٠ کیلومتر فیبر نوری روستایی برای اتصال سایت های ارتباطات روستایی شد که منجر به پایداری و افزایش، شبکه ارتباط روستایی خواهد شد.

وی با بیان این که ۳٠ درصد پروژه اجرا شده است بیان کرد؛ این اقدام تا برخورداری کامل روستاها به شبکه پایدار ادامه دارد.

مدیر کل فناوری ارتباطات و اطلاعات کهگیلویه وبویراحمد اضافه کرد؛ برای دسترسی ارتباط شهرها به فیبر نوری کسب وکار قرارداد همه شهرها منقد شده است و تاکنون ۳۳ هزار متر حفاری و فیبرگذاری  در گچساران ۲۲ هزار متر در دهدشت و ۱۱ هزار متر در چرام و یاسوج هم در دست اقدام است.

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.