مدیر کل صمت کهگیلویه وبویراحمد: بزرگترین معدن فسفات را در کشور داریم/ جهش در صنعت با صدور پروانه بهره برداری پتروشیمی گچساران

پیک ملت:مدیر کل صمت استان کهگیلویه وبویراحمد گفت:یکی از 4 استان برتر در حوزه زنجیره نفت و پلیمر و پتروشیمی هستیم و پروانه بهره برداری پتروشیمی گچساران را صادر کنیم یک جهش در عرصه صنعتی خواهیم داشت. به گزارش پیک ملت ،موسویان افزود:برای پرهیز از خام فروشی سیاست آهک هیدراته چرام هست که در بهمن

کد خبر : 42785
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۵
مدیر کل صمت کهگیلویه وبویراحمد: بزرگترین معدن فسفات را در کشور داریم/ جهش در صنعت با صدور پروانه بهره برداری پتروشیمی گچساران

پیک ملت:مدیر کل صمت استان کهگیلویه وبویراحمد گفت:یکی از 4 استان برتر در حوزه زنجیره نفت و پلیمر و پتروشیمی هستیم و پروانه بهره برداری پتروشیمی گچساران را صادر کنیم یک جهش در عرصه صنعتی خواهیم داشت.

به گزارش پیک ملت ،موسویان افزود:برای پرهیز از خام فروشی سیاست آهک هیدراته چرام هست که در بهمن فاز اول آن افتتاح می گردد و همچنین از ظرفیت پتروشیمی گچساران استفاده می کنی برای گردش حساب در استان و قلت منابع بانکی در استان حل خواهد شد.

موسویان اضافه کرد: در بحث واحدهای صنفی 19هزار و 446 واحد پروانه صنفی ایجاد کردیم و آن چیزی که در ترسیم راه صمت برای ما مهم است که ما برای چهارسال آینده نقشه راهی را ترسیم کرده ایم که کار قائم به افراد و اشخاص نیست.
امروز در آستانه دهه تولید بسته ای را رونمایی خواهیم که بسته حمایتی از زیرشاخه های صنعت، معدن و تجارت است که این برخاسته از نگاه رئیس جمهور شهید است.

موسویان اضافه کرد: در بحث واحدهای صنفی 19هزار و 446 واحد پروانه صنفی ایجاد کردیم و آن چیزی که در ترسیم راه صمت برای ما مهم است که ما برای چهارسال آینده نقشه راهی را ترسیم کرده ایم که کار قائم به افراد و اشخاص نیست،و امروز در سطح استان برای کل حوزه های انتخابیه ظرفیت های مختلف را احصا کردیم و رسالتی که نسبت به سرمایه گذاری و آیندگان داریم با ترسیم یک برنامه 4 ساله پیگیری کردیم.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.