طی دو سال اخیر انجام شد: بازگشت: 300 کودک بازمانده از تحصیل به چرخه آموزش مدارس ابتدایی

پیک ملت:مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان از جذب ونگهداشت بیش از 300 کودک بازمانده از تحصیل به چرخه آموزش مدارس ابتدایی در دوسال اخیر خبرداد. به گزارش پیک ملت : سید ولی موسوی در رویداد جام رسانه امید در جمع خبرنگاران اظهار کرد:پایش تارکان وکودکان بازمانده از تحصیل رده های سنی 6 تا

کد خبر : 42769
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴
طی دو سال اخیر انجام شد: بازگشت: 300 کودک بازمانده از تحصیل به چرخه آموزش مدارس ابتدایی

پیک ملت:مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان از جذب ونگهداشت بیش از 300 کودک بازمانده از تحصیل به چرخه آموزش مدارس ابتدایی در دوسال اخیر خبرداد.

به گزارش پیک ملت : سید ولی موسوی در رویداد جام رسانه امید در جمع خبرنگاران اظهار کرد:پایش تارکان وکودکان بازمانده از تحصیل رده های سنی 6 تا 13 سال ابتدایی در قالب طرح شهید محمود وند با هدف شناسایی ، جذب ونگهداشت آن ها در دوره ابتدایی انجام شد که بیش از 50 درصد از کودکان بازمانده از تحصیل با استفاده از ظرفیت راهبران آموزشی وتربیتی ،مدیران ، معاون آموزگاران ،آموزگاران و سایر نهادهای برون سازمانی از جمله سازمان بهزیستی مراکز بهداشتی و درمانی ،دهیاران و.. شناسایی شدند.

 

موسوی افزود:اجرای طرح شهید همت با هدف ارتقا توانمندی حرفه‌ای و تخصصی معلمانکه در این طرح بیش از 50 درصد معلمان دوره ابتدایی استان با هدف افزایش خلاقیت، تفکر و استدلال آموزگاران ابتدایی وآشنایی آموزگاران با شیوه های نوین تدریس در سال تحصیلی جاری آشنا شدند وتوانمندسازی سالانه بیش از 5 هزار نفر از معلمان متوسطه اول ، دوم و فنی وحرفه ای در طرح شهید کاظم آشتایانی اقدام دیگر بود.

 

سید ولی موسوی در خصوص ساماندهی مراکز پیش دبستان و مهدکودکها هم گفت: کلیه مراکز پیش دبستانی و مهدهای کودک ذیل آموزش وپرورش و صدور 708 تطبیق مجوز تأسیس تحت عنوان کودکستان و انتقال کلیه کودکستان ها به سازمان ملی تعلیم وتربیت کودک به منظور مدیریت صحیح ، نظارت ، ارزیابی ، بود و تحقق اهداف دوره ی پیش از دبستان و عملیاتی کردن منویات صائب مقام معظم رهبری در خصوص هدایت و تربیت صحیح کودکان پیش از دبستان از اهداف این برنامه بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.