عملیات گاز رسانی به پنج روستای کهگیلویه وبویراحمد در دست اجراست

پیک ملت: سرپرست شرکت گاز استان گفت : عملیات گاز رسانی به پنج روستای کهگیلویه وبویراحمد در دست اقدام است . به گزارش پیک ملت : طالبی با اعلام این خبرکه پروژه های بزرگ گاز رسانی در حال حاضر در دست اجرا است افزود: گازرسانی به روستاهای دیشموک و قلعه رئیسی، گازرسانی به روستاهای زیلایی،

کد خبر : 42745
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۳
عملیات گاز رسانی به پنج روستای کهگیلویه وبویراحمد در دست اجراست

پیک ملت: سرپرست شرکت گاز استان گفت : عملیات گاز رسانی به پنج روستای کهگیلویه وبویراحمد در دست اقدام است .

به گزارش پیک ملت : طالبی با اعلام این خبرکه پروژه های بزرگ گاز رسانی در حال حاضر در دست اجرا است افزود: گازرسانی به روستاهای دیشموک و قلعه رئیسی، گازرسانی به روستاهای زیلایی، تنگ تامرادی و چاه پازنان،از جمله این پروژه هاست.

طالبی تصریح کرد: در حال حاضر تعداد 141 هزا و578 خانوار بعد از انقلاب تا شهریور 1400 تحت پوشش قرار گرفت و تعداد روستاهای گازرسانی شده در دولت سیزدهم 192 روستا بوده است.
وی اضافه کرد: بهره مندی روستاهای استان به 97 درصد رسیده است که این میزان قبل از انقلاب صفر بوده است.
سرپرست شرکت گاز استان تصریح کرد: پروژه هایی که در حال حاضر در دست اجرا است می توان به گازرسانی به روستاهای دیشموک و قلعه رئیسی، گازرسانی به روستاهای زیلایی، تنگ تامرادی و چاه پازنان، احداث ساختمان مرکزی شرکت گاز، گاز رسانی به روستاهای وحدت آباد موگرمون از توابع لنده و… اشاره کرد.
وی با اشاره به پروژه گازرسانی به روستاهای دیشموک و قلعه رئیسی فاز 5 گفت: اجرای 58 کیلومتر خط لوله از موارد این پروژه است و همچنین گاز رسانی به زیلایی با اجرای 43 کیلومتر، 120 کیلومتر شبکه پلی اتیلن است.
طالبی ادامه داد: در گازرسانی به تنگ تامرادی و چاهزنان امیدوار هستیم که در سال 1403 به بهره برداری برسد که این پروژه نیز 43 کیلومتر خط تغذیه اجرا می گردد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.