اهدای بیش از ۲ هزار جهیزیه به مددجویان کمیته امداد کهگیلویه وبویراحمد / خودکفایی بیش از ۲ هزار خانوار / شناسایی ۸٠٠ دانش آموز تیز هوش مددجو

پیک ملت؛  مدیر کل کمیته امداد استان از خودکفایی ۲ هزار و یکصد خانوار در استان طی یک سال گذشته خبرداد. به گزارش پیک ملت؛ قباد مبشری در نشست خبری  با رسانه ها به ارائه عملکرد کمیته امداد استان پرداخت و گفت؛ توانمند سازی و فرهنگ توانمند سازی یکی از اصول کار کمیته امداد است

کد خبر : 42703
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۷
اهدای بیش از ۲ هزار جهیزیه به مددجویان کمیته امداد کهگیلویه وبویراحمد / خودکفایی بیش از ۲ هزار خانوار / شناسایی ۸٠٠ دانش آموز تیز هوش مددجو

پیک ملت؛  مدیر کل کمیته امداد استان از خودکفایی ۲ هزار و یکصد خانوار در استان طی یک سال گذشته خبرداد.

به گزارش پیک ملت؛ قباد مبشری در نشست خبری  با رسانه ها به ارائه عملکرد کمیته امداد استان پرداخت و گفت؛ توانمند سازی و فرهنگ توانمند سازی یکی از اصول کار کمیته امداد است که این موضوع باید در خانواده ها  نهادینه شود.


 

 

 

 

 

 

 

قباد مبشری با بیان این که یکی از برنامه های امداد، حمایت دانش آموزان مددجو در زمان تحصیل است افزود؛ شناسایی دانش آموز نیازمند، و شناسایی دانش آموزان ترک تحصیلی و حمایت از کنکوری یکی دیگر از برنامه های امداد است، که در همین خصوص ۹هزار و ۵۷۹دانش آموز و دانشجو کمک هزینه تحصیلی دریافت کردند.

مبشری اضافه کرد؛ در سال ۱۴٠۲ خیرین ۱۶٠ میلیارد تومان به مددجویان کمک کردند، که مستقیما به حساب مددجویان از طرف خیرین واریز شده و ۳ میلیارد و ۸٠٠ میلیون تومان صدقه جمع اوری شد.

مبشری بیان داشت؛ ۲هزار و ۶۹ مورد جهیزیه اهدا شد در سال ۱۴٠۲ به مددجویان اهدا شد که شامل ۱٠  هزار و ۳۴۵قلم کاالا با اعتبار ۵۳ میلیارد تومان بود.

وی با بیان این که دوهزار و یکصد خانواده امداد خودکفا شدند،  اظهار کرد؛ ۸٠٠دانش اموز تیز هوش  شناسایی شد که شرایط شرکت در مدارس تیزهوشان ره دارند، و۱٠٠ نفر از این تعداد روز پنج شنبه گدشته در  زمون شبیه سازی برگزار شد شرکت کردند.

مبشری تصریح کرد؛ ۳٠ نفر دانشجو در دانشگاه فرهنگیان مشغول به تحصیل هستند،  که پس از اتمام تحصیل شاغل و خودکفا می شوند.
شناسایی رتبه های دو رقمی مددجو
۳٠ نفر در دانشگاه فرهنگیان پدیرفته شدند
در سال گذشته بالغ بر پنج هزار مورد آموزش واستعداد سنجی داریم
که بعد تسهیلات اشتغالزایی دریافت می کنند.
اقدامات دیگر امداد

این مسئول تصریح کرد در حوزه مسکن مددجویان بیش از ۲ هزار و ۴۵٠ مورد ساخت و تعمیر مسکن داشتیم و در خصوص راه اندازی کسب وکار بیش از ۳ هزار مورد داشتیم.

وی در خصوص اعطای وام ۴ درصد به مددجویان گفت؛
درسال ۱۴٠۲ مبلغ  ۴۸۹ میلیارد تومان وام اشتغال زایی اعطا شد،  که برای پرداخت این تسهیلات و معرفی به بانک قوانین و شرایط خاصی وجود دارد در مرحله  اول اقدامات شخص مددجو باید مقدمات را فراهم کند پس از اقدامات اولیه  مرحله اول وام واریز انجام می شود و در سایر مراحل قی تسهیلات  پرداخت می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ـ

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.