مهارت خبرنگاران کهگیلویه وبویراحمد در تراز ملی است /خبرنگاران امید آفرینن

پیک ملت ، معاون توسعه و پیشتیبانی نیروی انسانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد در نخستین رویداد جام رسانه امید گفت : شما مجاهدانه اخبار امیدآفرین را به جامعه ارسال می کنید و مشکلات مردم را به مسئولان انتقال می دهید و از این جهت نقش شما بی بدیل هستند. وی افزود : حقیقتا شان برخی از

کد خبر : 42654
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۲
مهارت خبرنگاران کهگیلویه وبویراحمد در تراز ملی است /خبرنگاران امید آفرینن

پیک ملت ، معاون توسعه و پیشتیبانی نیروی انسانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد در نخستین رویداد جام رسانه امید گفت : شما مجاهدانه اخبار امیدآفرین را به جامعه ارسال می کنید و مشکلات مردم را به مسئولان انتقال می دهید و از این جهت نقش شما بی بدیل هستند.
وی افزود : حقیقتا شان برخی از شما در حوزه ملی است و کار شما امیدآفرین است.

پیوند اضافه کرد : دولت سیزدهم دولت شگفتی ها بود که استان ما در حوزه منابع انسانی قبل از انقلاب به عدد انگشتان دست در حوزه آموزش عالی تحصیل کرده نداشتیم.
وی افزود: به برکت این انقلاب و پای کار بودن مردم الان در سطح مختلف کشور فرزندان مختلف این مرز و بوم در حال خدمت هستند و حتی جزو 1 درصد دانشمندان جهان نیز داریم.

 

 

 

 

 

 

 

معاون استاندار تصریح کرد: سرعت فعالیت ها در این دولت یک سرعت کم نظیر بود و بصورت معجزه آسا پروژه هایی مثل پتروشیمی افتتاح شد و راه های مواصلاتی در این دولت با سرعت کار شد.
وی اضافه کرد: مرگ و میر باردار قبل از انقلاب با بعد از انقلاب بسیار متفاوت است که از این دست مقایسه ها بسیار بود و افزایش رتبه های نشان از مجاهدت ها دارد.
پیوند تصرح کرد: در جنگ جهانی اول وقتی بمب اتم آزمایش می شود که اوج تحول فکری بشری باید ببینیم و در کشور ما به برکت انقلاب امام شاهد پیشرفت بودیم.
وی با اشاره به جنگ رسانه ای اضافه کرد: امروز در برابر جنگ نابرابر رسانه ای که دشمنان آن علیه احساس عزت و شرف شما کار می کنند شما مجاهدان خط اول جبهه امید آفرینی و ایجاد عزت برای کشور هستید

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.