پیش بینی ۸۴ شعبه اخذ رای در کهگیلویه و بویراحمد/ مردم به سلامت انتخابات مطمئن باشند

پیک ملت؛ استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:مقدمات و تمهیدات لازم برگزاری انتخابات پرشور و سالم ریاست جمهوری چهاردهم در استان فراهم است و ۸۴۳ شعبه اخذ رای در این راستا پیش بینی شده است .               به گزارش پیک ملت؛ استاندار کهگیلویه وبویراحمد در رویداد جام رسانه امید ک

کد خبر : 42608
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵
پیش بینی ۸۴ شعبه اخذ رای در کهگیلویه و بویراحمد/ مردم به سلامت انتخابات مطمئن باشند
پیک ملت؛ استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:مقدمات و تمهیدات لازم برگزاری انتخابات پرشور و سالم ریاست جمهوری چهاردهم در استان فراهم است و ۸۴۳ شعبه اخذ رای در این راستا پیش بینی شده است .

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش پیک ملت؛ استاندار کهگیلویه وبویراحمد در رویداد جام رسانه امید ک در سالن دولت یاسوج برگزار شد، گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده و زمان بندی تمام امکانات برای برگزاری انتخاباتی سالم و مطمئن در استان انجام شده است .

سیدعلی احمدزاده اظهار کرد: تمامی هیئت های اجرایی برای برگزاری انتخابات آمادگی کامل را دارند .

وی افزود :ستادهای اجرای انتخابات، نظارت و شورای نگهبان در کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی شده است.

استاندار با عرض تسلیت و ابزاز تاسف از شهادت رییس جمهور و همراهان در حادثه سقوط بالگرد اظهار کرد: حق مردم ما است که در انتخابات شرکت کنند و مردم با انتخابی شایسته زمینه ادامه سربلندی و پیشرفت کشورمان را فراهم کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد نسبت به برگزاری انتخابات سالم به مردم اطمینان داد، که انتخابات در صحت و سلامت کامل برگزار می شود.

احمدزاده این دوره از انتخابات را بسیار مهم دانست و تاکید کرد با توجه به این که رئیس جمهور شخص دوم مملکت و  دومین مقام کشور است امیدواریم مردم حضور پر رنگی در پای صندوق های رای داشته باشند .

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.