دبیر جام رسانه‌ای‌امید و رئیس بسیج رسانه استان؛ باید امید آفرینی را در جامعه ترویج دهیم

پیک ملت؛ اهالی رسانه امروز در سالن دولت برای انتشار اخبار توسعه محور و امیدآفرین  هم رقابت می کنند. به گزارش پیک ملت؛ سرگرد رضایی در آیین برگزاری جام رسانه امید گفت؛ اخباری که دستاوردهای نظام ایران اسلامی را در قالب‌های مختلف گزارش، یادداشت، خبر، اینفوگرافی، کلیپ بیان می‌کند و قرار است آثار تولیدی خبرنگاران

کد خبر : 42592
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۱
دبیر جام رسانه‌ای‌امید و رئیس بسیج رسانه استان؛ باید امید آفرینی را در جامعه ترویج دهیم

پیک ملت؛ اهالی رسانه امروز در سالن دولت برای انتشار اخبار توسعه محور و امیدآفرین  هم رقابت می کنند.

به گزارش پیک ملت؛ سرگرد رضایی در آیین برگزاری جام رسانه امید گفت؛ اخباری که دستاوردهای نظام ایران اسلامی را در قالب‌های مختلف گزارش، یادداشت، خبر، اینفوگرافی، کلیپ بیان می‌کند و قرار است آثار تولیدی خبرنگاران در صفحه اول گوگل، یوتیوب، اینستاگرام و نرم افزارهای مختلف رسانه‌ای منتشر شود.
دبیر جام رسانه‌ای‌امید و رئیس بسیج رسانه استان اظهار کرد: جام رسانه‌ای‌امید با حضور ۱۶ گروه رسانه‌ای و ۱۰ گروه انفرادی و ۷۰ خبرنگار در کهگیلویه و بویراحمد در حال برگزاری است.
سرهنگ رضایی با اشاره به اهمیت این رویداد افزود: هدف و مأموریت اصلی دشمنان کشور ناامید کردن مردم است، با راه‌اندازی این رویداد تلاش می‌کنیم با برجسته‌کردن خدمات نظام به‌ویژه در استان محرومی مثل کهگیلویه و بویراحمد امیدآفرینی را در جامعه ترویج دهیم.

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.