فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد : ما رئیس جمهور دشمن ستیز می خواهیم

پیک ملت : فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد در رویداد جام رسانه امید کهگیلویه وبویراحمد گفت :امید یک انگیزه برای رسیدن به هدف های بالا و متعالی است ، و اگر امید نباشد هدف گم می شود.                 به گزارش پیک ملت:سردار خرم دل اظهار کرد: بیش از

کد خبر : 42540
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۹:۱۰
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد : ما رئیس جمهور دشمن ستیز می خواهیم

پیک ملت : فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد در رویداد جام رسانه امید کهگیلویه وبویراحمد گفت :امید یک انگیزه برای رسیدن به هدف های بالا و متعالی است ، و اگر امید نباشد هدف گم می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش پیک ملت:سردار خرم دل اظهار کرد: بیش از چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد و در این مدت سختی های زیادی را پشت سر گذاشتیم، که اگر به این سختی ها بنگریم هر کدام از آنها میتواند یک کشور را از پای درآورد.

سردار خرم دل گفت: جمهوری اسلامی امروز در جهان به عنوان یک مجموعه تمدن ساز مورد تکریم است .که این شکوه و عظمت به فرموده امام راحل همان شهادت طلبی که رمز پیروزی است ، آنچه به دست آوردیم حاصل آنهاست، ملت مظلوم فلسطین در باریکه غزه شب و روز بمباران می شوند و به شهادت می رسند.که موج خون شهدا در دانشگاههای آمریکا و اروپا غوغایی به پا کرده است ،

عملیات وعده صادق دستاورد عینی خون شهداست

وی بیان داشت: در منظومه مکتبی ما که خون شهید هدر نمی رود و خون شهدای غزه در دانشگاههای اروپا مجالس تعیین کننده است ، و عملیات وعده صادق دستاورد عینی خون شهدا است .و رژیم صهیونستی 70 سال است که در منطقه نا امنی ایجاد می کند، و شعار از نیل تا فرات را در سر می پروراند اما با حمله سپاه پاسداران خار و ذلیل شد.

 

وی با بیان این که شهادت طلبی رمز پیروزی است افزود: شما هیچ ملتی را پیدا نمیکنید که توانسته باشد قله های پیشرفت  را بدون زحمت و سختی طی کرده باشد،

این مسئول تصریح کرد رژیم صهیونستی ، سیستم قوی جاسوسی و امنیتی دارد وسالهاست راجع به گنبد آهنی صحبت می کنند، اما همینه پوشالی اش شکسته شد.و اصحاب رسانه باید این مسائل را در جامعه تبیین کنند.

ما سالها بعد از جنگ چون می دانستیم هیچ کشوری از لحاظ نظامی حامی ما نیست ، روی پای خودمان ایستاد ه ایم و قدرت تولید کردیم ، و این قدرت انباشته شد،و سال ها کشور را نگه داشت.و پذیرش این قدرت بازدارندگی ایجاد می کند.

سردار خرم دل افزود:امروز امریکا و اسراییل همه متوجه شدند آچه که جمهموری اسلامی طی این چند سال بیان می کرد به مرحله عمل رسید در عملیات صادق آمریکا التماس می کرد که در حمله به اسرائیل کوتا بیایید .

وی بیان داشت: حمله ما به اسرائیل تنها یک تلافی نبود بلکه ما همه عقده همه مسلمانان را بر سر اسراییل خالی کردیم.به. میزانی که ما جلو می رویم دشمن عقب نشینی می کند و اسراییل سودای نیل تا فرات را در سرندارند

بعد ا انقلاب هر چند عقب ماندگی هایی هم داریم اما پیشرفت های  چشم گیری  داشتیم، به طوری که امروز اکثر روستاها با خانوارهای اندک برق رسانی شده است، در گذشته از هند و پاکستان پزشکانی برای درمان به ایران می آمدند اما در خالی که امروز در کهیکلویه وبویراحمد پزشک پرورش داده می شود در صورتی که قبل از انقلاب ما رای یک پزشک مشکل داشتیم.

 

 

 

 

 

 

انقلاب ما در مرحله حساسی است و نباید غفلت کنیم

امروز مادر یک آزمون بزرگ از انقلاب اسلامی( انتخابات )  قرار داریم بعد از شهادت رئیس جمهور و همه ما مسئولیت داریم هر کسی در هر جایگاهی در مقابل آینده نظام و کشورمان مسئولیت داریم .

میزان همراهی مردم در تشییع جنازه شهدای خدمت نشان داد که ذائقه مردم ، شخصیتی مانند رئیس جمهور شهید را می خواهد.

من چند شاخص را مطرح می کنم شما باید این شاخص ها را برای مردم مطرح کنید.

وی به شاخص های رئیس جمهور از منظر رهبری اشاره کرد و گفت: سرباز رهبری بودن مردم داری جهادی و خستگی ناپذیر بودن استکبار ستیزی و چابکی ، از جمله این ویژگی هاست .

وی در پایان تاکید کرد: ماکسی را می خواهیم که سرباز رهبر باشد،جهادی و خستگی ناپذیر باشد،دشمن ستیز باشد.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.