تریبون انتخاباتی «حسینی بای» در یاسوج برگزار می شود

  پیک ملت؛ تریبون آزاد انتخاباتی با حضور محمد رضا حسینی بای خبرنگار شناخته شده صدا و سیما روز یکشنبه ۲۰ خرداد در یاسوج برگزار می‌شود . به گزارش پیک ملت؛ با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری و آغاز تب و تاب این رقابت‌ها، محمدرضا حسینی بای خبرنگار شناخته شده صدا و سیمای کشور

کد خبر : 42502
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۱
تریبون انتخاباتی «حسینی بای» در یاسوج برگزار می شود

 

پیک ملت؛ تریبون آزاد انتخاباتی با حضور محمد رضا حسینی بای خبرنگار شناخته شده صدا و سیما روز یکشنبه ۲۰ خرداد در یاسوج برگزار می‌شود .

به گزارش پیک ملت؛ با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری و آغاز تب و تاب این رقابت‌ها، محمدرضا حسینی بای خبرنگار شناخته شده صدا و سیمای کشور با حضور در شهرهای مختلف اقدام به برگزاری تریبون آزاد می‌کند.

در این برنامه قشرهای مختلف پشت تریبون آزاد رفته و نقطه نظرات خود را برای انتخاب رئیس جمهور اصلح آینده و شرکت در انتخابات بیان می‌کنند.

این برنامه ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۲۰ خرداد در میدان هفت تیر شهر یاسوج که یکی از نقاط پر رفت و آمد این شهر است برگزار می شود.

هم چنین تریبون آزاد انتخاباتی ویژه دانشجویان نیز روز یکشنبه ۲۰ خرداد با حضور حضور حسینی بای در ساعت ۱۰:۱۵ صبح در سالن دکتر عسکریان دانشگاه یاسوج برگزار می شود. این برنامه مخصوص دانشجویان دانشگاه های استان است.

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.