نماینده مردم بویراحمد دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با حضور رسمی در گلزار شهدا و مرکز اهدای خون شروع به کار کرد / تصاویر

پیک ملت؛ در آستانه آغاز رسمی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ، نماینده مردم بویراحمد دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با حضور در سازمان انتقال خون یاسوج برای اهدای خون و گلزار شهدای این شهر جهت تجدید میثاق با شهدا با مردم حوزه انتخابیه سخن گفت . به گزارش پیک ملت؛ محمد بهرامی

کد خبر : 42192
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۴
نماینده مردم بویراحمد دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با حضور رسمی در گلزار شهدا و مرکز اهدای خون شروع به کار کرد / تصاویر

پیک ملت؛ در آستانه آغاز رسمی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ، نماینده مردم بویراحمد دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با حضور در سازمان انتقال خون یاسوج برای اهدای خون و گلزار شهدای این شهر جهت تجدید میثاق با شهدا با مردم حوزه انتخابیه سخن گفت .

به گزارش پیک ملت؛ محمد بهرامی در حاشیه اهدای خون در جمع خبرنگاران اظهار داشت : مشتری دائمی سازمان انتقال خون هستم ، تقریبا همواره هر سال با توجه به استاندارد اهدای خون سعی می کنم حضور پیدا کنم .

بهرامی افزود : با توجه به توصیه پزشکان برای سلامتی تاثیر بسیار مثبتی در سلامت روح و جسم افراد دارد و مورد دیگر اینکه بنا به نیاز همنوعان ما که قطعا کسانی هستند که نیاز به خون دارد وظیفه ذاتی همه ما است که برای کمک به آنها دریغ نکنیم .

وی خاطرنشان کرد : از مردم عزیز درخواست داریم که برای سلامتی خود براساس پارامترهای تعریف شده سازمان انتقال خون برای خون گیری اگر مشکل خاصی نداشته باشند با یک اقدام خیرخواهانه به کمک نیازمندان خون بشتابند .

در همین ارتباط عصر روز شنبه ششم خردادماه نماینده مردم بویراحمد دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در یک اقدام منحصر بفرد که طی آن با دعوت برخی از یادگاران دفاع مقدس در گلزار شهدا حضور پیدا کرد و همراه با رزمندگان جنگ تحمیلی با آرمان های انقلاب تجدید میثاق کرد .

محمد بهرامی در این خصوص گفت : افتخاری بود که ما امروز به همراه ایثارگران به گلزار شهدا آمدیم تا با آرمان های مقدس و شهدا میثاق ببندیم ، اوایل انقلاب جنگ شروع شد و کشور شرایط مساعدی نداشت که این عزیزان همراه کاملا آگاه هستند و ما در آغاز جنگ دوم ابتدایی بودیم .

بهرامی به فداکاری های رزمندگان و شهدا اشاره کرد و افزود : عراق در اوایل جنگ خرمشهر را تصرف کرد و شرایط بدی حاکم شد اما اگر رشادت های این عزیزان نبود کشور هم نداشت از عزت ناموس، ابروی و خاک ما دفاع کردند تا امرروز یک کشوری داشتته باشیم که در دنیا تاثیر گذار و قدرت اول خاورمیانه باشد .

وی ادامه داد : این عزیزان آن روزی که در جبهه های جنگ حق علیه باطل حضور پیدا کردند به این فکر نمی کردند که امروز زنده باشند اگر خود گذشتگی این دلاورمردان نبود ، امروز ما هم عزتی نداشتیم و معلوم نبود امروز ما تابع کی باشیم .

نماینده مردم بویراحمد دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی ادامه داد : جامعه ایثارگری بر گردن همه مردم و نظام حق دارند و بر همین اساس ما باید قدردان باشیم که ما هم باید صادقانه در خدمت آنها باشیم و مهمتر از همه به مشکلات عزیزان توجه کنیم .

محمد بهرامی گفت : امروز برای شروع کار در مجلس ترجیح دادیم در کنار این عزیزان باشیم که قطعا مایه خیر و برکت هستند .

حجت السلام شیخ ایرج جمال سیرت از روحانیون حامی محمد بهرامی از اولین روزهای ثبت نام که در سال 90 آغاز شد در این خصوص ضمن تقدیر از حضور محمد بهرامی و جامعه ایثارگری اظهار داشت : بعنوان امام جماعت گلزار شهدا که 15 سال و از زمان عهده دار بودن مدیریت شهرداری توسط دکتر بهرامی تا کنون ادای خدمت می کنم .

جمالسیرت ادامه داد : در زمان مدیریت ایشان در شهرداری، گلزار شهدا با حمایت خوبی همراه بود و برنامه های خوبی اجرا می شد یکی از مراکز خوب فرهنگی شهر همین گلزار شهدا است که متاسفانه بعد از ایشان حمایت خوبی نشد .

وی ادامه داد : الان گلزار شهدا به دست فراموشی سپرده شده است بنده نه بعنوان حامی دکتر بهرامی اما بعنوان یک شخصی که دغدغه فرهنگی در شهر دارم از ایشان و دیگر مسئولان توقع داریم از این پایگاه حمایت خوبی برای مناسبت های مختلف شود .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.