پیام تسلیت مدیران و شخصیت های سیاسی کهگیلویه وبویراحمد در پی شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه

پیک ملت؛ در بی حادثه سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور و شهادت آیت الله رئیسی و هیئت همراهش مدیران و شخصیت های سیاسی کهگیلویه وبویراحمد پیام تسلیتی صادر کردند. متن پیام ها به شرح زیر است؛   پیام تسلیت نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در پی شهادت رئیس جمهور نماینده مردم استان کهگیلویه

کد خبر : 42098
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۷
پیام تسلیت مدیران و شخصیت های سیاسی کهگیلویه وبویراحمد در پی شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه

پیک ملت؛ در بی حادثه سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور و شهادت آیت الله رئیسی و هیئت همراهش مدیران و شخصیت های سیاسی کهگیلویه وبویراحمد پیام تسلیتی صادر کردند.

متن پیام ها به شرح زیر است؛

 

پیام تسلیت نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در پی شهادت رئیس جمهور

نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری با ارسالی پیامی به خبرگزاری صدا و سیمای استان ، شهادت آیت الله رئیسی رئیس جمهور کشورمان و همراهان وی در حادثه هوایی ورزقان را تسلیت گفت.

پیام تسلیت نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در پی شهادت رئیس جمهور
متن پیام آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
بعد الحمد و الصلواة
فقدان شهادت گونه رئیس جمهور محترم، خادم آستان ملک پاسبان علی ابن موسی الرضا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان خدوم و گرانقدرش مایه تالم و تاثر مردم انقلابی گردید.
سال‌ها خدمت ایشان در عرصه‌های مختلف انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی، خصوصاً عضویت همراه با نیابت ریاست خبرگان و ریاست جمهوری هماره در خاطر همگان خواهد ماند. حادثه تلخ و اسف بار هوایی، آخرین میدان گاه خدمت آن فقید و عزیزانی بود که در کنار وی به فیض لقای پروردگار نائل آمدند.
از دست دادن امام جمعه مکرم و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و وزیر جوان و پرتلاش وزارت خارجه جمهوری اسلامی و استاندار محترم آن استان غیور درد جانکاهی بود که شهادت گونه بودن در مسیر خدمت و مردم از آلام آن می‌کاهد.
برای شهدا راه خدمت رحمت و رضوان الهی طلب می‌کنم و اجر مضاعف برایشان از باری تعالی مسئلت دارم و این ضایعه مولمه را به مردم انقلابی و رهبر معظم انقلاب اسلامی دام مجده و سایر کارگزاران نظام تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم و آرامش قلوب همگان را از خداوند سبحان خواستارم.
سید شرف الدین ملک حسینی

 

…………………….. ـ. ـ……………………..

پیام تسلیت دکتر محمد بهرامی در پی شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه

پیام تسلیت دکتر محمد بهرامی در پی شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه

منتخب مردم بویراحمد،دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در پی شهادت رئیس جمهور، وزیر خارجه و جمعی از همراهان در سانحه سقوط بالگرد، این ضایعه را به مقام معظم رهبری، ملت ایران و خانواده های داغدار تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است.

به نام حی لایزال

شهادت در راه خدمت به خلق و میهن ، یک شکوه جاودانه است .

خدمت به مردم ، بزرگترین توصیه همه بزرگان تاریخ است خاصه که در راه محرومان و مستضعفان باشد .

 

خبر تلخ سانحه هوایی ریاست محترم جمهوری ، آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و همراهان خدومش اندوه بلندی در تقویم ایران عزیز است .

شهادت خادمین به ملت را به محضر شریف مردم ایران ، مقام معظم رهبری ، خانواده های محترم به سوگ نشسته تبریک و تسلیت عرض می نمایم . از خادمی امام رضا تا خادمی ملت ، راهی است که شهادت بهترین پاداش آن است .

 

نام و یادشان ماندگار

محمد بهرامی

……………………………………………….

 

پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار به مناسبت شهادت رئیس جمهور

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نماینده ولی فقیه و استاندار کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت شهادت آیت اله دکتر رئیسی و همراهان ایشان پیام تسلیت مشترک صادر کردند.
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
خبر شهادت جانگداز یار سفر کرده انقلاب، خادم ملت ایران، و مجاهد نستوه، حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور محبوب و مردم‌دار، و همچنین شهادت مظلومانه وزیر جهادی و متعهد امور خارجه، جناب آقای دکتر حسین امیرعبداللهیان، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم امام جمعه محترم تبریز، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی؛ سرتیم حفاظت رئیس جمهور و سایر همراهان قلب ملت ایران را داغدار و اندوهگین ساخت.
اینجانب ضمن عرض تسلیت و تعزیت به مقام معظم رهبری، خانواده‌های معظم شهدا، ملت شهید پرور ایران، و مردم شریف و انقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد، این مصیبت عظیم را به رهبر معظم انقلاب و عموم هموطنان گرامی تسلیت می‌گویم.
حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، با تبدیل اتاق ریاست جمهوری به میدان خدمت، درسی از مردم‌داری و تعهد را به همگان داد. این شهید عزیز، اسوه‌ تقوا، فسادستیزی، و خدمتگزاری به مردم بود که در راه تحقق آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و خدمت به محرومان و مستضعفان جان خود را فدا کرد. شهادت این عزیزان، ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر برای ملت ایران است، اما یاد و خاطره‌ی پرفروغ آنان در قلب ملت ایران تا ابد زنده و جاوید خواهد ماند.
از خداوند متعال برای این شهیدان گرانقدر علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌نمایم، همچنین از عموم مردم متدین و انقلابی استان دعوت می‌شود تا با حضور گسترده خود در مراسمات بزرگداشت رئیس جمهور عزیز، یاد و خاطره این شهید والامقام را گرامی بدارند و به خدمات ارزشمند ایشان در راه اعتلا و سربلندی ایران اسلامی ادای دین نمایند.
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد

سید نصیر حسینی، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد

 

…………………………………………………

 

«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا»
خبر جانسوز و غم انگیز شهادت یار و یاور رهبری ،خادم بی منت، سکاندار پرتلاش و خستگی ناپذیر قوه مجریه، آیت الله سید ابراهیم رئیسی ” رحمه الله علیه ” تلخ و دردناک بود .
اما:
*خوشا آنان که در هنگام خدمت/به خون خویش غلتیدند ورفتند*
شهادت هنر مردان خداست و ریاست محترم جمهوری اسلامی،حضرت آیةالله دکتر رئیسی،شخصیت غیر قابل تکراری بود که رحمانیت اجداد طاهرش در وجود مبارکشان حلول کرده بود و به آرزوی دیرینه خویش که همانا همنشینی و محشور شدن با سید و سالارالشهدای تاریخ بشریت،امام حسین (ع)بود، رسیدند.
این فقدان دردناک و غیر قابل باور و همچنین شهادت هیئت همراهشان: نماینده ولی فقیه و امام جمعه مخلص و بصیر شهر تبریز ، وزیر مجاهد و محترم امور خارجه کشور ، استاندارجهادی آذربایجان شرقی، سر تیم فداکار حفاظت رئیس جمهور و دیگر همراهان ایشان ، را به ساحت مقدس صاحب العصر عج، مقام عظمای ولایت ” مد ظله العالی ” ، بیت معظم و معزز شهدا ی سانحه هوایی وملت وفادار ایران ، تسلیت و تعزیت عرض می کنم و این نوید را می دهم که به یمن وجود رهبر معظم،هیئت محترم دولت سران قوا و دیگر خدمتگزاران صدیق نظام جمهوری اسلامی ،به فرموده رهبری، هیچ خللی در کار دولت و نظام حکمرانی کشور صورت نخواهد گرفت . و یقیناً این رخداد دردناک به فضل الهی منجر به
وحدت ملی خواهد شد و خدمتگزاران ملت را در خدمت رسانی مصمم تر خواهد ساخت.
سید محمد موحد
نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی

 

…………………………………………………..

 

 

پیام تسلیت رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در پی شهادت حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی؛ رئیس جمهور خدوم و مردمی ایران اسلامی و جمعی از همراهان ایشان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی شهادت حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی؛ رئیس جمهور خدوم و مردمی ایران اسلامی و جمعی از همراهان ایشان را تسلیت گفت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 در متن پیام دکتر جاودان سیرت آمده است:

 

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ ﴿۱۶۹﴾

هرگز كسانى را كه در راه خدا كشته شده‏ اند مرده مپندار بلكه زنده‏ اند كه نزد پروردگارشان روزى داده مى ‏شوند (۱۶۹)

 

وفای به عهد،تعهد و خدمت به مردم در ‌روح بلند شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا (ع) و خادم ملت ایران که در تمامی دوران خدمت ، صادقانه و خالصانه از هیچ کوششی برای توسعه ، پیشرفت و شتاب علمی جامعه دانشگاهی ایران اسلامی دریغ نکردند مشهود و ملموس و نشانه بارزی از ایثار و جهاد در راه خدا بود که در نهایت در این راه به یاران شهیدش پیوست.

اینحانب به نیابت از مجموعه سلامت استان شهادت رئیس‌جمهور اسلامی ایران آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همچنین امیرعبداللهیان وزیر محترم امور خارجه، آیت‌الله سیّد محمّدعلی آل‌هاشم نماینده محترم ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌شرقی ، استاندار آذربایجان شرقی و جمعی از همراهان را خدمت ملت شریف و شهید پرور جمهوری اسلامی ایران خاصه رهبر معظم انقلاب اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

از خداوند بزرگ می خواهیم خادم امام رضا(ع) همانند یاران شهیدش با امامان و معصومین محشور بگردانند.ان شاالله

 

دکتر سعید جاودان سیرت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان کهگیلویه و بویراحمد

 

……………………………………………………

پیام تسلیت مدیرکل ارشاد کهگیلویه و بویراحمد در پی شهادت آیت الله سیدابراهیم رئیسی

پیام تسلیت مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پی شهادت آیت الله «سیدابراهیم رئیسی»،رئیس‌جمهور عزیز کشورمان به همراه هیأت همراه در سانحه سقوط بالگرد در ورزقان آذربایجان شرقی.

امین درخشان مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد در پی شهادت آیت الله«سیدابراهیم رئیسی»، رئیس‌جمهور عزیز کشورمان به همراه هیأت همراه در سانحه سقوط بالگرد در ورزقان آذربایجان شرقی پیام تسلیت ارسال کردند، در این پیام آورده است:
منَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

گاهی میان خدمت و شهادت کمتر از آن چه فکر می کنیم فاصله ای نیست.شهید شدن در را خدمت مراتب خاص خود را دارد که برای هر خدمتگزاری مدالی است که خداوند برقلب بنده خویش آویزان می نماید.
اسوه های اخلاقی و کاری جامعه می آیند و فیض رفتن و حلاوت رسیدن به معبود خویش را یه بهترین تقدیر ممکن برایشان حضرت باریتعالی رقم خواهد زد.
سانحه دلخراش شهادت رییس جمهور محبوب و مردمی و همراهانش آحاد جامعه را مشوش و نگران ساخته است و جایگاه مردمی ایشان را در نزد خداوند رفیع تر نمود.اما تسلیت تنها وازه ای است که می توان در نگارش آورد در مقابل سنگینی آه دل مردمی که به امید خدمت زنده بودند.
سایه رهبر معظم انقلاب اسلامی بر گستره ایران اسلامی پاینده است و این شهادت ها سرو تنومند این مرزو بوم را بیشتر از پیش زنده و پویا خواهد نمود.
اینجانب شهادت رییس جمهور محبوب و خدمتگزار ،از جنس مردم و خدمت حضرت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان وزیر تلاشگر امورخارجه ،امام جمعه صدیق مردم تبریز و استاندار جوان آذربایجان و تیم حفاظت و پرواز را که در کنار ایشان به فیض شهادت نائل آمده اند را به همه مردم ایران،مردم شریف و عزادار استان و جامعه فرهنگ و هنر تسلیت گفته و امیدوارم الگوی اخلاق و خدمت وشهادت در مسیر همه خدمتگزاران این نظام الهی همچنان روشن بماند.
امین درخشان
مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد

…………………………………………………..

بسمه تعالی
إِنَّا لِلَّٰهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ

خبر ناگوار سقوط بالگرد رئیس جمهور جهادی و مردمی ایران اسلامی موجب تأسف و تأثر فراوان شد. متأسفانه این ضایعه خسارت بار موجب شهادت دلخراش رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، استاندار و تیم حفاظت و خدمه پرواز شد و برگی جانکاه بر لوح انقلاب اسلامی ایران را رقم زد.

همانطور که رهبر معظم انقلاب فرموده اند و حوادث تلخ 45 سال گذشته نیز گواهی می دهد چرخ کشور بدون خدشه و خلل، محکم تر از قبل خواهد چرخید.

به لطف الهی و به پشتوانه حمایت ها و هدایت های رهبر فرزانه انقلاب و همراهی مردم این روزهای تلخ با انسجام و همدلی مثال زدنی میان مردم، دولت و حاکمیت به سر می آید.

اینجانب صمیمانه این ضایعه دردناک را به همه خدمتگذران صدیق این کشور، مردم شریف ایران اسلامی و استان کهگیلویه و بویراحمد و خاصه به خانواده های شهدای این حادثه ناگوار تسلیت و تعزیت عرض می کنم.

روح پاکشان در جوار امن الهی با ضامن آهو؛ امام رضا (ع) محشور باد

امید صالحی
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد

 

 

……………………………………………… ـ.

 

پیام تسلیت عبدالله قبادی رئیس اتاق بازرگانی یاسوج در پی شهادت رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و دیگر همراهانشان

 

إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

ضایعه تلخ شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور و همراهان ایشان در سانحه سقوط بالگرد، غم بزرگی برای ملت شریف ایران است که هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد.

بدون تردید فقدان این شخصیت ممتاز که منشا خدمات ارزشمندی برای نظام جمهوری اسلامی بوده‌اند، ضایعه‌ای جبران ناپذیر برای ایران اسلامی است که امیدواریم شاگردان و یاران ایشان راه این بزرگ را تداوم بخشند.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی هشتمین رئیس‌جمهوری ایران اسلامی، جان در راهی گذاشت که هدف آن جز خدمت نبود، بدون شک ملت شریف ایران قدردان خدمات ایشان و همچنین دکتر حسین امیرعبدالهیان، وزیر امور خارجه، حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم نماینده ولی فقیه و دیگر همراهان شهید ایشان خواهند بود.

به نمایندگی از پارلمان بخش خصوصی استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد این مصیبت تلخ را به خانواده شهدای این حادثه، مردم شهیدپرور ایران و مردم غیور استان تسلیت و تعزیت عرض نموده و علوّ درجات را برای شهدای خدمت از خداوند متعال مسئلت دارم.

عبدالله قبادی
رئیس اتاق بازرگانی یاسوج

………………………………………………….

 

پیام تسلیت مدیرکل میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد در پی شهادت رئیس‌ جمهوری ایران

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد در پی شهادت رئیس جمهوری ایران و همراهانش پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام دکتر سعید طالبی‌پور بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَ مِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَ ما بَدَّلوا تَبدیلًا

شهادت رئیس‌جمهور محترم ایران اسلامی، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، که در تمامی دوران مسیر خدمت، مجاهدانه و خستگی‌ناپذیر لحظه‌ای آرام نداشت و بر عهد صادقانه خود با خداوند متعال، مجاهدانه ایستاد؛ موجب اندوه فراوان ملت ایران شد.

ملت شریف ایران اسلامی هیچ‌گاه خدمات ارزشمند این چهره محبوب و مردمی را در مناطق محروم کشور از یاد نمی‌برند و همواره نام و یاد این یار صدیق رهبری در دل‌ها ماندگار می‌شود.

اینجانب با نهایتِ تأثر و تأسف، شهادتِ رئیس محترم جمهور آیت‌الله ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان را به ساحت مقدس امام زمان (عج)، فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و عموم مردمِ شریفِ ایران به‌خصوص مردم ولایت‌مدار استان کهگیلویه و بویراحمد تسلیت عرض می‌نمایم.
سعید طالبی پور
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری
و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد

 

……………………………………………..

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا
در سالروز فرخنده میلاد حضرت علی بن موسی الرضا ( علیه آلافُ التَّحِیَّهِ وَ الثَّناءِ) ملت شریف و عزیز ایران شهادت مظلومانه ” خادم الرضا (ع) ” و شهیدان گرانقدری را شاهد بودند که هر یک در زمره نمادهای زرین وفاداری و فداکاری صادقانه پای کار انقلاب ، در تاریخ این سرزمین ماندگار و جاودانه شدند.
به هر روی اراده خداوند بر این قرار گرفت که در پی حادثه جانسوز سقوط بالگرد رئیس جمهور گرانقدر و همراهان در مسیر خدمت به اعتلای کشور عزیزمان به دیدار حضرت اش راهی شوند.
شهادت این عزیزان را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران اسلامی تسلیت عرض نموده و علو مقام برای آن عزیزان مسئلت می‌نمایم.»
همت اله ناصری
مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد

 

…………………………………………….. ـ

 

🏴«سید صدرا درست » سرپرست شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد شهادت رئیس جمهور مردمی حضرت آیت الله شهید دکتر سید ابراهیم رئیسی پیام تسلیتی صادر نمود، متن پیام به شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ

حیات عند رّب نقطه پایانی معراج بشریّت است که به آن مقام جز با شهادت دست نمی توان یافت (شهید آوینی)

سی ام اردیبهشت یکی از تلخ ترین روزهای ملت ایران شد و رئیس جمهور مردمی و محبوب آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در روز ولادت ثامن الائمه در آغوش گشوده حضرت علی بن موسی الرضا(ع) آرام گرفت، خوشا به سعادت نیک مردانی که این چنین به خدای خود لبیک می گویند و سرافرازان تاریخ ماندگار شدند.

با دلی مملو از غم و اندوه شهادت رئیس جمهور مردمی ایران اسلامی، «حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی» و یاران همراه ایشان «دکترحسین امیرعبدللهیان» وزیر امور خارجه، حضرت «آیت الله آل هاشم» نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز، «دکتر مالک رحمتی» استاندار آذربایجان شرقی و جمعی دیگر از خادمین ملت ایران را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، ملت شهید پرور ایران و استان کهگیلویه و بویراحمد و جامعه صنعت و معدن استان عرض تبریک و تسلیت دارم.

امید که روح بلند سید محرومان ، خادم الرضا(ع)، شهید خدمتگزار به جهان اسلام، انقلاب اسلامی و شهیدان خدمت ایران عزیز بر خوان رحمت اهلبیت(ع) دعاگوی همه مردم انقلابی، شریف و داغدار باشد.

سید صدرا درست
سرپرست شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد

 

…………………………………………….. ـ.

انسانهای مخلص تلاش می کنند که به بالاترین قله افتخار که همان شهادت است برسند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

…………………………………………………

 

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کهگیلویه و بویراحمد در پی شهادت حضرت آیت الله رئیسی رئیس جمهور اسلامی ایران و هیأت همراه

رسول روستائی، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی، شهادت حضرت آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور محبوب ملت ایران و همراهانشان در سانحه سقوط بالگرد را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است؛

«بسمه تعالی»

*وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فی سَبیلِ اللهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ* «۱۶۹،آل عمران»

خبر شهادت حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشور و همراهان ایشان در پی وقوع حادثه سقوط بالگرد، ملت ایران را در بهت و اندوه فرو برد. بدون شک این ضایعه فقدانی بزرگ و جبران‌ناپذیر‌ است.

مداومت‌ و استقامت سید محرومان در پیگیری و تلاش برای حل مشکلات و شهادت در راه خدمت به مردم، افتخار آفرین و الهام‌بخش‌ همه مسئولان و خادمان کشور است.

با قلبی آکنده از غم، شهادت جانسوز حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری محبوب و همراهان‌ گرامی شان حضرت آیت الله آل‌هاشم امام جمعه محترم تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی را به خانواده این عزیزان، مردم سربلند ایران و به ویژه ستون استوار خیمه انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی) و خانواده بزرگ صنعت برق کشور تسلیت و تعزیت عرض نموده و رحمت و مغفرت الهی برای ایشان از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

رسول روستائی
رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل

 

………………………………………………………..

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.