نمی‌توانم به مسئله زیست محیطی سد خرسان ورودکنم / اگر مسئولان استانی با هم متحد باشند می‌توانند تصمیم درستی در زمینه مشکلات استان تصمیم اتخاذ کنند/ تفهیم اتهام ۴۵ نفر در رابطه با چای دبش

پیک ملت رییس قوه قضاییه به مسئله سد خرسان نیز اشاره کرد و گفت: من نمی‌توانم در این رابطه ورودکنم، اگر مسئولان استانی با هم متحد باشند می‌توانند تصمیم درستی در این زمینه اتخاذ کنند. به گزارش پیک ملت؛ پیک ملت؛ رئیس قوه قضاییه در جمع دانشجویا اظهار کرد؛ خودم را مدیون این استان میدوانم

کد خبر : 41867
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۹
نمی‌توانم به مسئله زیست محیطی سد خرسان ورودکنم / اگر مسئولان استانی با هم متحد باشند می‌توانند تصمیم درستی در زمینه مشکلات استان تصمیم اتخاذ کنند/ تفهیم اتهام ۴۵ نفر در رابطه با چای دبش

پیک ملت رییس قوه قضاییه به مسئله سد خرسان نیز اشاره کرد و گفت: من نمی‌توانم در این رابطه ورودکنم، اگر مسئولان استانی با هم متحد باشند می‌توانند تصمیم درستی در این زمینه اتخاذ کنند.

به گزارش پیک ملت؛ پیک ملت؛ رئیس قوه قضاییه در جمع دانشجویا اظهار کرد؛ خودم را مدیون این استان میدوانم چون در زمان طلبگی در این استان بودم، وحضور در بین دانشجویان و دانشگاه برای من همیشه مفید است.

حجت الاسلام اژه ای افزود؛ اینکه آیا باید  پروژه ای ساخته شود و آیا از لحاظ زیست محیطی اشکال دارد، را من نمیتوانم تصمیم بگیرم، اگر مشکل زیست محیطی داشته باشد دادستان می تواند ورود کند.
کجا باید سد ساخته بشه کار من نیست مشکل زیست محیطی وظیفه من نیست اما، اگر ثابت شد در جانمایی خلاف شده انجا من ورود می کنم،
وی افزود اینکه چرا به ظرفیت های استان توجه نمشود، حتما من مشکلات استان را مطرح خواهم کرد، ما باید به توانایی ها توجه میکنم.
مطالبی که شما گفتین مسئولیت ما را سنگین تر می کند

رئیس قوه قضائیه در جمع دانشجویان دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد احمد گفت: در پرونده چای دبش تاکنون ۴۵ نفر تفهیم اتهام شد

حجت الاسلام محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه در جمع دانشجویان دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید بگویم که بعد از اطلاع دولت توسط معاون اول رییس جمهور، با تلاش سازمان بازرسی، دولت و قوه قضائيه و سایر نهاد به موضوع چای دبش رسیدگی و اقدامات خوبی در این زمینه انجام گرفت.

وی ادامه داد: سه میلیارد دلار مبلغ کمی نیست و در این رابطه قوه قضائيه به مسئولیت خود حتما ر سیدگی خواهد کرد.
رئیس قوه قضائيه در پاسخ یکی دیگر از سوالات دانشجویان در رابطه با وزیر سابق جهاد کشاورزی نیز گفت: وی از مسئولیتش برکنار و به سه سال زندان نیز محکوم شد.
وی در پاسخ به سوالی دیگر در رابطه با برخورد با دانه درشت‌ها نیز گفت: اینکه دو نفر یک جرم را انجام می دهند باید یک جور برخورد شود درست نیست، شاید فرد دوم به علت فقر و نداری اینکار را انجام داده باشد.
وی به مسئله سد خرسان نیز اشاره کرد و گفت: من نمی‌توانم در این رابطه ورودکنم، اگر مسئولان استانی با هم متحد باشند می‌توانند تصمیم درستی در این زمینه اتخاذ کنند.
وی به سوالی دیگر دانشجو در رابطه با برخورد با شایعه پراکنان نیز گفت: جلوگیری از این آسیب نیازمند همکاری دستگاه قضا و مردم است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.