آغاز مرحله فرآیند تکمیلی و گزینش عمومی داوطلبان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزگاری در کهگیلویه وبویراحمد

پیک ملت؛ سرپرست اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت: مرحله تشکیل پرونده جهت شرکت در مصاحبه ارزیابی فرآیند تکمیلی و گزینش عمومی داوطلبان آزمون استخدامی آموزگاری-استثنایی استان کهگیلویه وبویراحمد از روز 18 اردیبهشت ماه و بر اساس اولویت بندی حروف الفبا آغاز شده است . به گزارش پیک ملت؛ محمد جمالی افزود: در

کد خبر : 41791
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۹:۵۷
آغاز مرحله فرآیند تکمیلی و گزینش عمومی داوطلبان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزگاری در کهگیلویه وبویراحمد

پیک ملت؛ سرپرست اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت: مرحله تشکیل پرونده جهت شرکت در مصاحبه ارزیابی فرآیند تکمیلی و گزینش عمومی داوطلبان آزمون استخدامی آموزگاری-استثنایی استان کهگیلویه وبویراحمد از روز 18 اردیبهشت ماه و بر اساس اولویت بندی حروف الفبا آغاز شده است .

به گزارش پیک ملت؛ محمد جمالی افزود: در آزمون استخدامی امسال 240 نفر خانم و 288 نفر آقا در این مرحله جهت طی کردن فرآیند ارزیابی وگزینش پذیرش شده اند که پیش بینی می شود تا 27 اردیبهشت ادامه داشته باشد.
وی گفت: علاوه بر 528 نفر پذیرش شده در مرحله اول در استان، کار گزینش بیش از 700نفر از پذیرفته شدگان بومی که در دیگر استانها پذیرش شده اند نیز بر اساس فرمهای تحویلی به هسته گزینش آموزش وپرورش استان انجام خواهد شد.
جمالی با اشاره به اهمیت مرحله گزینش عمومی در جذب نیروی انسانی توانمند و اثربخش در سطح مجموعه تعلیم و تربیت استان بیان کرد: گزینش اصلح می بایست به اولویت اصلی گزینشگران مبدل شود و بر این اساس از همه شاخصه های انتخاب اصلح استفاده کنند تا بهترین ها برای این حرفه مقدس انتخاب شوند.
وی افزود: همکاران ما در هسته گزینش با استفاده از ظرفیت های موجود به شکل مناسب و بر اساس شیوه نامه های تخصصی گزینش این داوطلبان را صورت می دهند.

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.