پس از حدود ۲۰ ساعت تلاش امدادگران هلال احمر؛ جسد زن غرق شده در ساحل رودخانه گنجگون پیدا شد

پیک ملت، مدیر عامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد از پیدا شدن جسد خانم غرق شده ایی خبر داد که روز گذشته در رودخانه گنجگون غرق شده بود. به گزارش پیک ملت، کاظم فلاحی دوست افزود: ساعت ۱۸ روز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ یک مورد غرق شدگی در رودخانه تنگه گنجگون شهرستان بویراحمد به

کد خبر : 41200
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۸
پس از حدود ۲۰ ساعت تلاش امدادگران هلال احمر؛ جسد زن غرق شده در ساحل رودخانه گنجگون پیدا شد

پیک ملت، مدیر عامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد از پیدا شدن جسد خانم غرق شده ایی خبر داد که روز گذشته در رودخانه گنجگون غرق شده بود.

به گزارش پیک ملت، کاظم فلاحی دوست افزود: ساعت ۱۸ روز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ یک مورد غرق شدگی در رودخانه تنگه گنجگون شهرستان بویراحمد به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان اطلاع داده شد.
وی اضافه کرد: بلافاصله تیم عملیاتی هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند و تا ساعت ۳ بامداد مشغول جستجو بودند که موفق به پیدا کردن جسد این خانم نشدند.
فلاحی دوست گفت: ساعت ۶ صبح امروز پنجشنبه نهم فروردین ماه ۱۴۰۳ امدادگران هلال احمر به همراه غواصان تخصصی، نیرو‌های برخی دستگاه‌های امدادی و مردم محلی با هلی شات پس از حدود ۲۰ ساعت تلاش، ساعت ۱۲:۳۰ امروز جسد این خانم را در کنار رودخانه پیدا کردند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر عنوان کرد: این خانم ۴۰ساله با خانواده برای تفریح به کوه رفته بود که هنگام عبور از رودخانه دچار حادثه شد و در رودخانه غرق شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.