مردم با بررسی توانمندی کاندیداها شخص اصلح را انتخاب کنند / بی اخلاقی ها جوانان را از انقلاب و نظام دور می کند

    پیک ملت: نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه به روزهای اوج رقابت های انتخاباتی به ویژه برای نامزدهای مجلس شورای اسلامی در استان نزدیک می‌شویم، گفت: رعایت اخلاق اسلامی مهمترین نیاز دوران تبلیغات است. به گزارش پیک ملت، به نقل از ایرنا ،آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی شامگاه

کد خبر : 40683
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۲
مردم با بررسی توانمندی کاندیداها شخص اصلح را انتخاب کنند / بی اخلاقی ها جوانان را از انقلاب و نظام دور می کند

 

 

پیک ملت: نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه به روزهای اوج رقابت های انتخاباتی به ویژه برای نامزدهای مجلس شورای اسلامی در استان نزدیک می‌شویم، گفت: رعایت اخلاق اسلامی مهمترین نیاز دوران تبلیغات است.

به گزارش پیک ملت، به نقل از ایرنا ،آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی شامگاه یکشنبه در جمع مردم شهر سی‌سخت، افزود: بداخلاقی‌های دوران تبلیغات، مردم به ویژه نسل جوان را به نظام جمهوری اسلامی ایران بدبین می کند.

وی بیان کرد: تهمت بستن به یکدیگر در فضای مجازی باعث می شود انسان‌های دانشمند و اخلاق‌مدار در دوره‌های بعدی از اعلام آمادگی برای رقابت در فضای انتخاباتی خودداری کنند و این امر محرومیت مردم از خدمات آنان را به دنبال خواهد داشت.

نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه افرادی که می‌خواهند بر کرسی سبز بهارستان یا صندلی قرمز مجلس خبرگان رهبری بنشینند باید پایبند به قوانین باشند، تصریح کرد: رای دهندگان از قدرت تحلیل بالایی برخوردار هستند و این بداخلاقی‌های انتخاباتی در تصمیم‌گیری‌های آنان برای انتخاب اصلح اثربخش خواهد بود.

ملک حسینی تصریح کرد: بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران برای استفاده از فضای رقابت‌های تبلیغاتی در کمین نشسته‌اند و نباید با بداخلاقی‌های زمان انتخابات فرصت به دست سودجویان داده شود.

وی از شهروندان ساکن کهگیلویه و بویراحمد خواست بدون توجه به مسایل حاشیه‌ای دوران تبلیغات با بررسی توانمندی‌های افرادی که خود را برای خدمت به مردم عرضه کرده‌اند اشخاص اصلح را انتخاب کنند.

نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری در کهگیلویه و بویراحمد ضمن انتقاد از برخی افراد که با طرح مسایل قومی مانند گرمسیر و سردسیر بین مردم استان که قرن‌هاست با صفا و صمیمت با هم زندگی می‌کنند اختلاف ایجاد می‌کنند، خاطرنشان کرد: شهروندان استان اگر طالب توسعه هستند به این حواشی توجه نکنند.

ملک‌حسینی با یادآوری اهمیت دین در نظام جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: نمی توان با بی دینی و قانون گریزی مسئولانی دیندار و قانونمدار انتخاب کرد.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.