مینو اریانفر

در نشست خبری مطرح شد؛ انتقاد رئیس دانشگاه یاسوج از عدم استقبال کاندیداها برای مناظرات انتخاباتی در دانشگاه/ فقط یک نفر برای مناظره داوطلب شد

پیک ملت؛  رییس دانشگاه یاسوج گفت،با وجود دعوت دانشگاه از کاندیداها  تاکنون به جز یک نفر از نامزدها هیچ کدام از کاندیدها در دانشگاه برای مناظره اعلام آمادگی نکرده است. به گزارش پیک ملت،  بهادر کرمی در نشست خبری با خبرنگاران گفت؛ بجز دکتر خرامین که خود از چهره های دانشگاهی است تا کنون هیچ

کد خبر : 40524
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱
در نشست خبری مطرح شد؛  انتقاد رئیس دانشگاه یاسوج از عدم استقبال کاندیداها برای مناظرات انتخاباتی در دانشگاه/ فقط یک نفر برای مناظره داوطلب شد

پیک ملت؛  رییس دانشگاه یاسوج گفت،با وجود دعوت دانشگاه از کاندیداها  تاکنون به جز یک نفر از نامزدها هیچ کدام از کاندیدها در دانشگاه برای مناظره اعلام آمادگی نکرده است.

به گزارش پیک ملت،  بهادر کرمی در نشست خبری با خبرنگاران گفت؛ بجز دکتر خرامین که خود از چهره های دانشگاهی است تا کنون هیچ کاندیدی برای مناظرات در استان به دعوت دانشگاه پاسخ مثبت نداده است.

رییس دانشگاه یاسوج اظهار کرد؛ با توجه به این که مناظرات دونفره است و میزبان دانشجویان در سه مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکترا هستند انتظار می رود کاندیداها برای ایجاد شور انتخابات در بین جوانان و دانشگاهیان و مشارکت حداکثری  در این مناظره ها شرکت کنند.

رئیس دانشگاه یاسوج تصریح کرد؛ دانشگاه یاسوج در شرایط فعلی یک دانشگاه کاملا مستقل از نظر سیاسی است و تابع هیچ دیدگاه و جریان خاصی نیست و هیچ شخص یا جریان خاصی در ان تصمیم گیرنده نیست و تمامی تصمیمات از طرف مجموعه اعضای هیات علمی است و ما از تمامی سلایق سیاسی و جریان ها دعوت می کنیم، در مناظره ها شرکت کنند، و درب دانشگاه بر روی همه سلایق و انجمن ها در چهارچوب قانون باز است.

کرمی بیان کرد؛  دو تریبون آزاد برای نامزدها پیش بینی شده است که در صورت عدم استقبال ابن تریبون به دانشجویلن در سلایق مختلف واگذار می شود.

وی افزود؛ در راستای فرامین رهبری از هر اقدامی که باعث مشارکت حد اکثری شود استقبال می کنیم به این دلیل کخ هرچه مشارکت بیشتر باشد، دشمنان ایران مایوس تر می شوند در نتیجه و ظیفه ما دانشگاهیان و فرهنگیان است که شور انتخاباتی را بیشتر و  مشارکت را افزایش داهیم.

کرمی همچنین  از از مردم و دانشگاهیان دعوت کرد در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنند.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.