بانک توسعه تعاون، پیشتاز در ارائه تسهیلات ازدواج و فرزندآوری/ پرداخت ۲۱۶میلیاردریال تسهیلات در قالب وام اشتغال روستایی و عشایری

پیک ملت؛ بانک توسعه تعاون از آغاز بکار دولت سیزدهم تا کنون بیش از ۵۸۵۰ میلیارد ریال تسهیلات در کهگیلویه وبویراحمد پرداخت کرده است.                       به گزارش پیک ملت؛ مدیر شعب بانک توسعه تعاون کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت دهه مبارک فجر و چهل وپنجمین

کد خبر : 40410
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
بانک توسعه تعاون، پیشتاز در ارائه تسهیلات ازدواج و فرزندآوری/ پرداخت ۲۱۶میلیاردریال تسهیلات در قالب وام اشتغال روستایی و عشایری

پیک ملت؛ بانک توسعه تعاون از آغاز بکار دولت سیزدهم تا کنون بیش از ۵۸۵۰ میلیارد ریال تسهیلات در کهگیلویه وبویراحمد پرداخت کرده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش پیک ملت؛ مدیر شعب بانک توسعه تعاون کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت دهه مبارک فجر و چهل وپنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گفت: این بانک در راستای انجام وظیفه اجتماعی خود در پرداخت وام های ازدواج و فرزندآوری ۸۴۸میلیارد ریال تسهیلات در قالب ۵۳۸ فقره وام ازدواج و ۳۷۴میلیاردریال در قالب ۶۵۹فقره وام فرزندآوری به متقاضیان پرداخت کرده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مهدی منتظری به پرداخت تسهیلات به مبلغ ۳۷۴ میلیارد ریال از محل بند الف تبصره ۱۸ و بند ب نهادهای حمایتی کمیته امداد ، بهزیستی مبلغ ۴۴۰ میلیارد ریال به ۵۲۵ نفر خبر داد و افزود: این تسهیلات در راستای کمک به تقویت وضعیت معیشتی ، خودکفایی و خلق فرصت های جدید شغلی پرداخت شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

وی اضافه کرد:تاکنون ۲۱۶میلیاردریال تسهیلات در قالب ۵۹مورد وام اشتغال روستایی و عشایری نیز به متقاضیان پرداخت شده است .
منتظری دیگر تسهیلات حمایتی این بانک را درمدت یاد شده شامل ۷۲۸ مورد وام قرض الحسنه ضروری با اعتبار ۸۹ میلیارد ریال و ۳۴ فقره ودیعه مسکن معادل ۶۸میلیاردریال برشمرد.
مدیر شعب بانک توسعه تعاون کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با احتساب مبلغ ۲ هزار و ۶۷۹ میلیارد ریال وام پرداختی به ۳هزار و ۷۶۹ مشتری تسهیلات پرداخت شده به رقم قابل توجه ۵ هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال می رسد.

 

 

 

 

 

 

 

 

منتظری در پایان اضافه کرد: این میزان پرداختی از ابتدای دولت سیزدهم نشان از عزم مجموعه کارکنان و برنامه ریزان این بانک برای عملی کردن شعار سال یعنی مهار تورم و افزایش تولید بوده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.