همزمان با سراسر کشور : برگزاری رویداد قرآنی آوای آسمانی در ۱۹۰ مدرسه غیردولتی و هیات امنایی در کهگیلویه و بویراحمد

  پیک ملت؛ رئیس اداره مشارکت‌های مردمی و مدارس غیر دولتی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری بزرگترین رویداد قرآنی در ۱۹۰ مدرسه غیردولتی و هیات امنایی استان خبر داد. به گزارش پیک ملت؛ عبدی صفایی نیک در جمع خبرنگاران گفت:مهمترین رسالت مؤسسان مدارس غیر دولتی علاوه بر فعالیت های

کد خبر : 39455
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲
همزمان با سراسر کشور :  برگزاری رویداد قرآنی آوای آسمانی در ۱۹۰ مدرسه غیردولتی و هیات امنایی در کهگیلویه و بویراحمد

 

پیک ملت؛ رئیس اداره مشارکت‌های مردمی و مدارس غیر دولتی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری بزرگترین رویداد قرآنی در ۱۹۰ مدرسه غیردولتی و هیات امنایی استان خبر داد.

به گزارش پیک ملت؛ عبدی صفایی نیک در جمع خبرنگاران گفت:مهمترین رسالت مؤسسان مدارس غیر دولتی علاوه بر فعالیت های آموزشی، تربیت دانش آموزان صالح در تراز جمهوری اسلامی می باشد که بتوانند الگوی خوبی برای جامعه باشند.
وی گفت : سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش در نظر دارد بزرگترین رویداد قرآنی را در مدارس غیردولتی و هیات امنایی سراسر کشور با عنوان رویداد بزرگ قرآنی «آوای آسمانی» برگزار کند‌ .

صفایی افزود : این رویداد مهم و بزرگ همزمان در ۱۱۹ مدرسه غیردولتی و ۷۰ مدرسه هیأت امنایی استان کهگیلویه وبویراحمد که بیش از ۱۰۰ دانش آموز دارند در روز یکشنبه ١٢ آذر ماه جاری برگزار می شود.

وی ، ضمن قدردانی از توجه مؤسسان به ارتقای کیفیت آموزشی، خواستار تقویت فعالیت های پرورشی در مدارس غیردولتی شد
و ی افزود : برنامه های خوبی در حوزه قرآن، عترت و نماز در مدارس غیر دولتی در حال انجام است که ضرورت دارد در زمینه مسائل پرورشی فعال بیشتری داشته باشند.

صفایی نیک اظهار امیدواری کرد : با کمک و همکاری اداره قرآن . عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان. مؤسسان ، مدیران وسایر عوامل اجرایی مدارس ، شاهد پویایی بیشتر  مدارس غیر دولتی و هیأت امنایی در مسائل فرهنگی و پرورشی باشیم.

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.