با ورود دادستانی عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ، مشکل خریداران یکی از شرکت های خودرویی حل شد

پیک ملت حامد رهبر معاون پیشگیری و حقوق عامه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت؛ عدم اجرای تعهدات نمایندگی شرکت خودروسازی موجب ورود دادستانی و ممانعت از یک کلاهبرداری شد.  به گزارش پیک ملت، به نقل از  روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان و خبرنگار میزان، معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز

کد خبر : 39074
تاریخ انتشار : جمعه ۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷
با ورود دادستانی عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ، مشکل خریداران یکی از شرکت های خودرویی حل شد

پیک ملت حامد رهبر معاون پیشگیری و حقوق عامه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت؛ عدم اجرای تعهدات نمایندگی شرکت خودروسازی موجب ورود دادستانی و ممانعت از یک کلاهبرداری شد. 

به گزارش پیک ملت، به نقل از  روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان و خبرنگار میزان، معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از برخورد با یک نمایندگی فروش خودرو در یاسوج به دلیل عدم تحویل خودرو در استان خبر داد.

آن طور که این مشتریان گفته اند شرکت خودرو سازی مزبور در ایفای تعهدات خود می بایست مبلغی را به خریداران مسترد نماید که نمایندگی مزبور در اقدامی خلاف واقعیت، تعهداتی را از آنان مبنی بر رضایت اخذ، که با شکایت خریداران و ورود معاون پیشگیری و حقوق عامه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، نمایندگی مزبور انتظارات مشتریان را برآورده و مشکل بوجود آمده حل گردید.

رهبر معاون دادستان عمومی و انقلاب یاسوج از برخورد با  نمایندگی یک  شرکت خودرویی در این شهر خبر داد.

 وی گفت: در پی ثبت نام و خرید خودرو در یکی از نمایندگی‌های خودرو و عدم تحویل خودرو در وقت مقرر به شهروندان، دادستانی در پی درخواست‌های مکرر مردمی از حیث حقوق عامه، به موضوع ورود کرد.

رهبر با بیان اینکه  جلسه ای در این خصوص با مدیران نمایندگی در یاسوج برگزار شده است، ادامه داد: عدم اجرای توافق تعهدات  توسط نمایندگی فروش محصولات  موجب برخورد قانونی با این نمایندگی در یاسوج شد؛ از این رو مقرر گردید حقوق شهروندان به آنان بازگردانده و خودرها تحویل شوند.

حامد رهبر معاون پیشگیری و حقوق عامه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد درپایان اظهار کرد: عدم اجرای تعهدات نمایندگی شرکت خودرو سازی موجب ورود دادستانی و از یک کلاهبرداری ممانعت شد.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.