اعلام روزشمار هفته پیوند اولیاء و مربیان

پیک ملت:رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد روزشمار هفته پیوند اولیاء و مربیان را اعلام کرد. به گزارش پیک ملت:میلاد نوشادی اصل با بیان اینکه هفته پیوند امسال همانند سالیان گذشته همزمان با سراسر کشور از ۲۴ تا ۳۰مهرماه با شعار تربیت حکیمانه و حکمرانی خانواده و با برگزاری

کد خبر : 38907
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴
اعلام روزشمار هفته پیوند اولیاء و مربیان

پیک ملت:رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد روزشمار هفته پیوند اولیاء و مربیان را اعلام کرد.

به گزارش پیک ملت:میلاد نوشادی اصل با بیان اینکه هفته پیوند امسال همانند سالیان گذشته همزمان با سراسر کشور از ۲۴ تا ۳۰مهرماه با شعار تربیت حکیمانه و حکمرانی خانواده و با برگزاری ۷ عنوان برنامه در مدارس سراسراستان اجرا می‌شود گفت: خانواده دانا مدرسه توانا، فناوری‌ها نوین در خانواده، انجمن اولیاء و مربیان بازوان سلامت مدارس، ارتقاء آگاهی والدین در گستره ملی، حکمرانی خانواده در پرتو آموزه‌های ایرانی اسلامی، خلاقیت و نوآوری در تعلیم و تربیت فرزندان و مادران مظهر حجاب، قدرت و مهربانی از جمله این برنامه‌ها است.
وی افزود:هدف از برگزاری این برنامه‌ها در راستای تعالی و تعلیم دانش اموزان و رساندن آن‌ها به حیات طیبه الهی یا همان زندگی مومنانه وعالمانه در بیانیه گام دوم انقلاب و سند تحول بنیادین است.
نوشادی اصل تعداد مدارس واجد شرایط دارای انجمن اولیاء و مربیان در استان را بالای ۳ هزار مدرسه با بیش از ۱۷۰ هزار دانش آموز اعلام کرد و گفت: در انجمن اولیاء و مربیان این تعداد مدرسه بیش از ۱۲ هزار نفراز اولیاء دانش آموزان عضویت دارند.
میلاد نوشادی اصل با اشاره به اینکه هرمدرسه به طور متوسط باید سالانه ۱۲ جلسه انجمن اولیاء و مربیان در موضوعات مختلفی از جمله آموزشی، پرورشی و مالی برگزار کند افزود: با داشتن ۳ هزار مدرسه واجد شرایط دارای انجمن اولیاء و مربیان در استان سالانه باید ۳۶ هزار جلسه در موضوعات مطرح شده برگزار کنند.
رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان هفته پیوند اولیاء و مربیان را بهترین و مناسب‌ترین فرصت برای فراهم کردن زمینه‌های تحقق همکاری و همدلی میان خانه و مدرسه دانست وگفت:استفاده از ظرفیت‌های بالای فکری، علمی، تخصصی و مالی اولیاء ضمن کاستن مشکلات دستگاه تعلیم و تربیت، می‌توانند زمینه ساز رشد و شکوفایی استعداد‌های فرزندان خودشان شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.