آیین تکریم مشاهیر و سرآمدان میراث فرهنگی در یاسوج برگزار می‌شود

  پیک ملت؛ مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد ازبرگزاری آیین تکریم مشاهیر و سرآمدان حوزه میراث‌فرهنگی این استان خبرداد. به گزارش پیک ملت؛ سعید طالبی‌پور در نشست با نماینده ولی فقیه در استان، اظهار‌کرد: این همایش برا اولین‌بار با هدف رویکرد اثرگذاری در فرهنگ تمدن ایران زمین به میزبانی یاسوج برگزار می

کد خبر : 38882
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴
آیین تکریم مشاهیر و سرآمدان میراث فرهنگی در یاسوج برگزار می‌شود

 

پیک ملت؛ مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد ازبرگزاری آیین تکریم مشاهیر و سرآمدان حوزه میراث‌فرهنگی این استان خبرداد.

به گزارش پیک ملت؛ سعید طالبی‌پور در نشست با نماینده ولی فقیه در استان، اظهار‌کرد: این همایش برا اولین‌بار با هدف رویکرد اثرگذاری در فرهنگ تمدن ایران زمین به میزبانی یاسوج برگزار می شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه معرفی ظرفیت‌های تاریخی و فرهنگی مردم کهگیلویه و بویراحمد از برنامه های مهم این اداره‌کل است، افزود: این برنامه به همت این اداره‌کل و همکاری استانداری استان، بنیاد ایرانشناسی، دانشگاه یاسوج و بنیاد نخبگان برگزار می‌شود.

طالبی پور تصریح کرد: آیین افتتاحیه این همایش در روز سه‌شنبه ۲۵مهرماه در محل دانشگاه یاسوج ساعت ۸صبح آغاز می‌شود.

او ادامه داد: تجلیل از مشاهیر، ارائه پژوهش‌های برتر در حوزه میراث‌فرهنگی، برگزاری جشنواره صنایع‌دستی و پخت غذاهای محلی از برنامه های مهم این آیین تکریم است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.