سراب تاوه قتل گاه عابران پیاده

  پیک ملت؛ نمی دانم بنویسم ،روستا،شهرک،شهر ،کلان شهرک و یاکلان روستای سراب تاوه. اما هرکدام را که به نام بخوانم و بنویسم دردی ازصد ها درد ساکنان شریف و نجیب و متمدن کلان روستای سراب تاوه و بزرگترین روستای کشور را درمان نمی کند. سراب تاوه تنها کلان شهرک و کلان روستا یی است

کد خبر : 38727
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۷
سراب تاوه قتل گاه عابران پیاده

 

پیک ملت؛ نمی دانم بنویسم ،روستا،شهرک،شهر ،کلان شهرک و یاکلان روستای سراب تاوه.
اما هرکدام را که به نام بخوانم و بنویسم دردی ازصد ها درد ساکنان شریف و نجیب و متمدن کلان روستای سراب تاوه و بزرگترین روستای کشور را درمان نمی کند.
سراب تاوه تنها کلان شهرک و کلان روستا یی است که فاقد فضای سبز،پارک بازی عمومی کودکان ،فضاهای فرهنگی است ،اگر چشم مان را براین نداشته ها ببندیم آنچه که این روزها حال و قال ساکنان بزرگترین روستای کشور را مشوش و مکدر می نماید مشاهده ی صحنه های دلخراش تصادفات منجر به فوتی است که روزانه در خیابان اصلی و یا تنها راه یاسوج به سمت شهرستان های جنوبی استان و سایر استان های جنوبی همچون خوزستان ، فارس و بوشهر ….است اتفاق می افتد.
حال جای این سوال و پرسش است که ایا نباید در چندین جای مسیر پر تردد و پر جمعیت سراب تاوه پل هوایی نصب گردد؟
ایا نمی توان تمهید و یا تمهیداتی برای به حداقل رساندن تلفات انسانی و خسارت های جانی ومای در این مسیر پیش بینی و اجرا نمود؟
ایا باید جمعیت عظیم ساکن در کلان شهرک و یا کلان روستا و یا اخیرا شهر سراب تاوه چوب بی تدبیری مسولان رابخورند و هر روز در جای جای این مسیر پر تردد صدای لیکه و شیون برنعش انسانی مظلوم بلندباشد ؟
ایا گوش ها کر شده اند و چشم ها کور، که اینهمه امار تصادفات منجر به مرگ را در سراب تاوه نمی شنوند و نمی بینند.

محمد فرزامی

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.