دبیر شصت‌وهفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان یاسوج-دنا مطرح کرد؛ رضایتمندی اعضای هیات انتخاب و داوری از کیفیت آثار

پیک ملت؛ امین درخشان دبیر شصت ‌و هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان یاسوج-دنا درباره این دوره از جشنواره، کیفیت آثار و برگزاری جشنواره‌های فیلم کوتاه تهران و منطقه‌ای توضیح داد. به گزارش پیک ملت؛ امین درخشان دبیر شصت‌وهفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان یاسوج-دنا درباره این دوره از جشنواره، کیفیت آثار و برگزاری جشنواره‌های فیلم کوتاه

کد خبر : 38506
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰:۳۲
دبیر شصت‌وهفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان یاسوج-دنا مطرح کرد؛  رضایتمندی اعضای هیات انتخاب و داوری از کیفیت آثار

پیک ملت؛ امین درخشان دبیر شصت ‌و هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان یاسوج-دنا درباره این دوره از جشنواره، کیفیت آثار و برگزاری جشنواره‌های فیلم کوتاه تهران و منطقه‌ای توضیح داد.

به گزارش پیک ملت؛ امین درخشان دبیر شصت‌وهفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان یاسوج-دنا درباره این دوره از جشنواره، کیفیت آثار و برگزاری جشنواره‌های فیلم کوتاه تهران و منطقه‌ای توضیح داد.
دبیر شصت‌وهفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان یاسوج-دنا در گفتگو با خبرنگاران درباره این دوره از جشنواره گفت: پیش از بیان هر چیزی از سازمان سینمایی و انجمن سینمای جوانان ایران برای همکاری و اهتمامی که برای برگزاری این جشنواره داشتند، تشکر می‌کنم. همانطور که مطلع هستید؛ انجمن سینمای جوانان، ۳ جشنواره منطقه‌ای با حضور ۱۰ استان برگزار می‌کند و اگر به سوابق تاریخی شصت و شش دوره گذشته جشنواره نگاهی بیندازیم؛ متوجه خواهیم شد که بخش قابل توجهی از موفقیت‌های به ویژه سینماگران جوانی که در عرصه سینما فعال هستند، مدیون برگزاری چنین جشنواره‌هایی است که به تربیت و معرفی هنرمندان مطرح کشور منجر شده است.
وی افزود: متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا وقفه‌ای در برگزاری جشنواره منطقه‌ای ایجاد شد و خلأ جدی به وجود آورد که بین سینماگران به شدت احساس می‌شد. من همیشه گفته‌ام که متاسفانه کرونا بیشترین حوزه‌ای را که تحت تاثیر قرار داد، حوزه هنر و سینما بود. ولی به هرحال با همت و حمایت انجمن سینمای جوانان ایران، سازمان سینمایی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزاری جشنواره‌ها از سال گذشته و امسال با قدرت بیشتری برگشته است.

رضایتمندی اعضای هیات انتخاب و داوری از کیفیت آثار

دبیر شصت ‌و هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان یاسوج-دنا با اشاره به کیفیت و کمیت آثار ارسالی به این جشنواره گفت: این جشنواره در دو بخش فیلم و عکس برگزار می‌شود. بخش فیلم نیز به زیرشاخه‌های داستانی، مستند، تجربی و پویانمایی تقسیم می‌شود.

درمجموع ۱۰۲۸ اثر از ۱۰ استان کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و طبق آخرین گزارشی که از اعضای هیات انتخاب و داوری داشتم نیز رضایتمندی از کیفیت آثار وجود داشت و مشاهداتی که خودم نیز از بخش عکس داشته‌ام، می‌توانم بگویم که کیفیت آثار خیلی خوب بودند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.