مدیرکل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه وبویراحمد خبر داد؛ دبیرستان 9 کلاسه ایرانسل با حضور مدیرعامل و مسئولان استانی افتتاح می شود

پیک ملت؛ مدیرکل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه وبویراحمد از افتتاح دبیرستان پسرانه 9 کلاسه با مشارکت شرکت ایرانسل در شهرک امام علی (ع) یاسوج خبر داد. به گزارش پیک ملت؛ سید رضا حسینی نیک با اعلام این خبر در جلسه شورای آموزش وپرورش استان گفت: این مدرسه 9 کلاسه با زیربنای فضای

کد خبر : 38347
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
مدیرکل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه وبویراحمد خبر داد؛ دبیرستان 9 کلاسه ایرانسل با حضور مدیرعامل و مسئولان استانی افتتاح می شود

پیک ملت؛ مدیرکل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه وبویراحمد از افتتاح دبیرستان پسرانه 9 کلاسه با مشارکت شرکت ایرانسل در شهرک امام علی (ع) یاسوج خبر داد.
به گزارش پیک ملت؛ سید رضا حسینی نیک با اعلام این خبر در جلسه شورای آموزش وپرورش استان گفت: این مدرسه 9 کلاسه با زیربنای فضای آموزشی به متراژ 1037 متر مربع و خانه سرایداری 78 مترمربع و محوطه 1200 متر مربع و سرویس بهداشتی 46 متر مربع روز یکشتبه 26 شهریورماه با حضور دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل و مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
وی اعتبار هزینه شده این پروژه را بالغ بر 10 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: این پروژه در سال 1398 شروع شده بود که با مشارکت شرکت ایرانسل تکمیل و در مهرماه امسال در اختیار آموزش وپرورش قرار خواهد گرفت.
مدیرکل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد: شرکت ایرانسل علاوه بر تکمیل این مکان آموزشی در منطقه زیلایی نیزتعمیرات اساسی در فضاهای آموزشی انجام داده است.
حسینی نیک اظهار امیدواری کرد : با توجه به مشکل فضای آموزشی در مرکز استان کهگیلویه بویراحمد جهت احداث و تکمیل مجمتع جنب دبیرستان ایرانسل نیز شرکت ایرانسل مشارکت داشته باشد.

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.