مرکز آموزش بهورزان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد

پیک ملت؛  ساختمان مرکز آموزش بهورزی و بازآموزی برنامه های سلامت کهگیلویه وبویراحمد افتتاح شد. به گزارش پیک ملت؛  سید جواد هاشمی مهر دوشنبه در آیین افتتاح این مرکز گفت: عملیات احداث این پروژه در سال ۱۳۹۵ آغاز شد و در سفر اول دولت به استان ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت اما در دولت سیزدهم

کد خبر : 38179
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۶
مرکز آموزش بهورزان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد

پیک ملت؛  ساختمان مرکز آموزش بهورزی و بازآموزی برنامه های سلامت کهگیلویه وبویراحمد افتتاح شد.

به گزارش پیک ملت؛  سید جواد هاشمی مهر دوشنبه در آیین افتتاح این مرکز گفت: عملیات احداث این پروژه در سال ۱۳۹۵ آغاز شد و در سفر اول دولت به استان ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت اما در دولت سیزدهم تکمیل و به بهره‌برداری رسید.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: اعتبار این پروژه هشت میلیارد تومان بوده که ۶ میلیارد تومان برای احداث ساختمان و ۲ میلیارد تومان برای تجهیز آن هزینه شد.
وی اظهار داشت در هفته دولت ۱۳ پروژه در حوزه بهداشت و درمان استان افتتاح وکنگ زنی شد که بهره برداری از مرکز پزشکی هسته ای بیمارستان امام سجاد(ع)، ساختمان پزشکان و چندین خانه بهداشت در مناطق مختلف استان از جمله آنها است.
هاشمی مهر با اشاره به نقش و جایگاه ارزنده بهورزان در سلامت مردم گفت: پیشگیری، کاهش و مهار برخی بیماری ها از جمله سرخک، مالاریا و دیگر بیماری های واگیر در سطح استان نتیجه تلاش بهورزان است.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری به ایام بیماری کرونا اشاره و عنوان کرد: مجاهدت بهورزان در ایام کرونا قابل توصیف نیست و بهورزان با دست خالی، نبود امکانات خدمات ارزشمندی به جامعه هدف ارائه دادند.
هاشمی مهر، ۱۲ شهریور روز بهورز را به پاس گرامیداشت فعالیت های ارزنده سربازان خط اول ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به خصوص در مناطق دور افتاده و روستایی تبریک گفت و افزود: این روز فرصتی مناسب برای تقدیر از زحمات این قشر شایسته و تلاشگر است.
در پایان این مراسم به مناسبت روز بهورز از بهورزان نمونه تجلیل به عمل آمد.
کهگیلویه و بویراحمد ۵۴۲ بهورز دارد که در ۳۲۱ خانه بهداشت در مناطق شهری و روستایی مشغول به کار هستند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.