نام نویسی ۱۵ هزار کهگیلویه و بویراحمدی برای پیاده اربعین

پیک ملت:بیش از ۱۵ هزار زائر در کهگیلویه و بویراحمد تاکنون در سامانه سماح برای پیاده‌روی اربعین حسینی (ع) ثبت‌نام کرده‌اند. به گزارش پیک ملت:  مدیرکل حج و زیارت استان گفت: ۱۵ هزار و ۲۰۰ کهگیلویه و بویراحمدی تاکنون برای شرکت در پیاده‌روی مراسم پیاده روی اربعین حسینی (ع) در سامانه سماح ثبت نام کرده‌اند.

کد خبر : 37952
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳
نام نویسی ۱۵ هزار کهگیلویه و بویراحمدی برای پیاده اربعین

پیک ملت:بیش از ۱۵ هزار زائر در کهگیلویه و بویراحمد تاکنون در سامانه سماح برای پیاده‌روی اربعین حسینی (ع) ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش پیک ملت:  مدیرکل حج و زیارت استان گفت: ۱۵ هزار و ۲۰۰ کهگیلویه و بویراحمدی تاکنون برای شرکت در پیاده‌روی مراسم پیاده روی اربعین حسینی (ع) در سامانه سماح ثبت نام کرده‌اند.
محسن قوامی نژاد با تاکید بر اینکه زائران نباید بدون گذرنامه به مرز‌ها مراجعه کنند، افزود: زائران می‌توانند با مراجعه به سامانه سماح نسبت به ثبت نام و وارد کردن اطلاعات مورد نیاز اقدام کنند.
وی ادامه داد: زوار اربعین حسینی استان کهگیلویه و بویراحمد از مرز شلمچه اعزام می‌شوند.
قوامی نژاد اضافه کرد: بیشترین زائر ثبت نام شده تاکنون به ترتیب مربوط به شهرستان‌های بویراحمد، دنا، کهگیلویه، گچساران است.
مدیرکل حج و زیارت استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: ۶۰ نفر از کارگزاران زیارتی استان در ایام پیاده روی اربعین به کربلا اعزام و در موکب‌ها مستقر می‌شوند.
وی اضافه کرد: موکب‌های ۲۰۰ و ۸۳۶ نیز ۲۰ نفر از کارگزاران حج و زیارت استان به عنوان نیروی امداد و راهنمای گمشدگان مستقر خواهند شد.
قوامی نژاد ادامه داد: ۵۱ موکب استان کهگیلویه و بویراحمد در داخل استان، مرز و شهر‌های نجف، کربلا و کاظمین در کشور عراق مستقر و به زائران خدمات رسانی خواهند کرد.
وی گفت: با توجه به اینکه فرودگاه یاسوج اعلام کرده دو پرواز ویژه اربعین از یاسوج به نجف داریم، افرادی که قصد دارند به صورت هوایی برای اربعین حسینی اعزام شوند می‌توانند ثبت نام کنند البته هنوز قیمت بلیط اعلام نشده است.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.