عضو هیئت مدیره بانک صادرات مطرح کرد؛ ۳۵ هزار میلیارد ریال به پتروشیمی گچساران پرداخت شد/ پرداخت تسهیلات بانک صادرات الکترونیکی می شود

پیک ملت؛  عضو هیئت مدیره بانک صادرات گفت؛  ۴٠ هزار میلیارد ریال مصوبه پتروشیمی گچساران بوده که تاکنون ۳۵ هزار میلیارد ریال آن از منابع مالی به پتروشیمی گچساران پرداخت شده است. به گزارش پیک ملت؛  امیر یوسفیان عصر امروز دوشنبه ۲۶ تیرماه در جمع خبرنگاران افزود؛ در حالی که کل منابع مالی استان ۳٠

کد خبر : 37234
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۴
عضو هیئت مدیره بانک صادرات مطرح کرد؛  ۳۵ هزار میلیارد ریال به پتروشیمی گچساران پرداخت شد/ پرداخت تسهیلات بانک صادرات الکترونیکی می شود

پیک ملت؛  عضو هیئت مدیره بانک صادرات گفت؛  ۴٠ هزار میلیارد ریال مصوبه پتروشیمی گچساران بوده که تاکنون ۳۵ هزار میلیارد ریال آن از منابع مالی به پتروشیمی گچساران پرداخت شده است.

به گزارش پیک ملت؛  امیر یوسفیان عصر امروز دوشنبه ۲۶ تیرماه در جمع خبرنگاران افزود؛ در حالی که کل منابع مالی استان ۳٠ هزار میلیارد است ۳۵ هزار میلیارد تا کنون به پتروشیمی گچساران پرداخت شده است و چیزی که مهم است این که بتوانیم به بخش اثر بخش تسهیلات پرداخت کنیم.

وی تورم را اصلی ترین مشکل نظام بانکی کشور دانست و افزود؛ به دلیل تحریم مبادلات بانکی را با ریال انجام میدهیم، در خصوص پرداخت تسهیلات وقتی تعداد متقاضی زیاد می شود ممکن است شرایط پرداخت تسهیلات رضایتبخش نباشد که این وضعیت باعث می شود گروهی یا تعدادی از وضعیت موجود ناراضی باشند ، و تشخیص ما این است که عملکرد نظام بانکی کمتر از اطلاع رسانی شود علت اصلی هم به دلیل تورم بالا است که باعث افزایش متقاضی می شود.

 

 

 

 

 

 

 

یوسفیان با بیان این که ۱۲٠درصد بودجه وام ازدواج پرداخت شده در حالی که قرار بود ۱٠٠ هزار میلیارد وام پرداخت شود.
۱۲۲ هزار میلیارد وام پرداخت کردیم در صورتی که سهمیه ۱٠٠هزار میلیارد بوده و۳٠هزار نفر پشت خط وام داریم.
عضو هییت مدیره بانک صادرات بیان داشت؛ بانک صادرات اولین بانکی است که در خصوص مجموعه بانکی گچساران فایناس بانکی را به ریال تبدیل کرد.
وی تصریح کرد؛  ۳۵۵ هزار نفر در کشور وام مرابحه گرفتند،
و ۱۲٠ درصد ظرفیت وام ازدواج پرداخت شده است.
این مسئول بیان داشت؛ یکی از کارهایی که در شهریور انجام میدهیم تسهیلات خرد را به صورت حضوری حذف میکنیم و به صورت الکترونیکی، پرداخت میشود.
که تمامی مبالغ وام زیر ۳٠٠ میلیون تومان با سامانه انجام می شود،و این موضوع  الکترونیکی شدن رضایت مشتری را در پی دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این مسئول ادامه داد؛  منابع قرض الحسنه ما ۴۰۰ هزار میلیارد است و مصارف ۴۷۰ هزار میلیارد ریال که این یعنی بیش از ظرفیت و توان پرداخت کردیم.

و کهگیلویه و بویراحمد، جزو معدود استان هایی است که بیش از منابع تسهیلات داده است ، ۲۰ میلیارد سهیمه است و ۲۸ تومان وام داده است .

 

 

 

 

 

کل تسهیلات خرد را تا پایان شهریور از شعبات حذف میکنیم، سیستمی طراحی شده هر وام زیر ۳۰۰ تومان به سامانه میروند و به صورت الکترونیکی انجام می‌شود

برنامه داریم هیچکس نیاز نباشد برای وام خرد به ما مراجعه کند.

وی در خصوص آمار وام های خرد گفت: سال گذشته ۱ میلیون نفر از وام های زیر ۲۰۰ میلیون تومان استفاده کردند.

این نکته را نیز بگویم که برای وام های خرد تنها یک ضامن میگیریم تا سقف ۲۰۰ تومان مصوب شده.

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.