رئیس جمهور وارد یاسوج شد

رئیس جمهور به همراه برخی از اعضای هیات دولت صبح امروز دوشنبه وارد فرودگاه یاسوج شد و مورد استقبال مسئولان استانی قرار گرفت. به گزارش پیک ملت؛ سید ابراهیم رئیسی صبح امروز دوشنبه با استقبال نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و استاندار از طریق فرودگاه یاسوج وارد استان شد. سفر دو روزه رئیسی و

کد خبر : 37183
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۷:۵۵
رئیس جمهور وارد یاسوج شد

رئیس جمهور به همراه برخی از اعضای هیات دولت صبح امروز دوشنبه وارد فرودگاه یاسوج شد و مورد استقبال مسئولان استانی قرار گرفت.

به گزارش پیک ملت؛ سید ابراهیم رئیسی صبح امروز دوشنبه با استقبال نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و استاندار از طریق فرودگاه یاسوج وارد استان شد.
سفر دو روزه رئیسی و اعضای هیات دولت به کهگیلویه و بویراحمد به منظور پیگیری مصوبات دور گذشته و افتتاح طرح‌های به اتمام رسیده در یک سال گذشته انجام می شود.
سد و نیروگاه چمشیر بزرگترین طرح آبی استان با هزینه ۲۲۰ میلیون یورو و هزار میلیارد تومان ،  ۲۳ طرح بهداشتی و درمانی به مساحت ۱۷ هزار و ۱۰۰ مترمربع و با هزینه ای بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان، جاده ملی پاتاوه به دهدشت به طول ۱۳۶ کیلومتر و پتروشیمی گچساران در سفر هیات دولت به استان افتتاح می شود.
همچنین در این سفر قرار است عملیات اجرایی بیش از ۲ هزار واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن، پتروپالایش گچساران ، پتروشیمی چرام، میدان گازی مختار و مینی پالایشگاه دهدشت نیز آغاز شود.
دیدار با مردم یاسوج، بهمئی، عشایر دشت سقاوه، نخبگان و شرکت در شورای اداری از دیگر برنامه های سفر ۲ روزه رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد است.
رئیسی همچنین در پایان این سفر در نشست خبری با اصحاب رسانه نتایج و دستاورد‌های سفر دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد را تشریح خواهد کرد.
این دومین سفر دولت سیزدهم به استان کهگیلویه و بویراحمد است.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.