رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

  پیک ملت؛ رئیس قوه قضاییه با صدور حکمی رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد و ریاست شعبه اول دادگاه تجدیدنظر این استان را منصوب کرد به گزارش پیک ملت؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس دستگاه قضا با صدور حکمی محبوب افراسیاب را به سِمت ریاست کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد و ریاست شعبه

کد خبر : 37150
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

 

پیک ملت؛ رئیس قوه قضاییه با صدور حکمی رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد و ریاست شعبه اول دادگاه تجدیدنظر این استان را منصوب کرد

به گزارش پیک ملت؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس دستگاه قضا با صدور حکمی محبوب افراسیاب را به سِمت ریاست کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد و ریاست شعبه اول دادگاه تجدیدنظر این استان منصوب کرد.
معاون اول قوه قضاییه در آئین تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه بر اساس نظرسنجی ها در پایان هر سال با افزایش رضایت مندی مردم مواجه شدیم اما با رضایت مندی مطلوب فاصله داریم افزود: در تلاش هستیم براساس بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و سند تحول حرکت کنیم.
حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدق تاکید کرد: بعد از ۵ سال در حوزه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به نحوی مطلوب حرکت نشده است و این بیانیه که یک سند بالادستی است نیازمند تدوین برنامه ها است. یعنی دولت و قوه قضاییه چه اقداماتی انجام داده است تا این لحظه اعتراف می کنم همه ما کوتاهی کردیم.
حرکت در راستای بیانیه گام دوم انقلاب یک اصل مهم است
مصدق گفت: بیانیه گام دوم انقلاب محورهای مختلف انقلاب را معرفی کرده است و باید در این راستا حرکت کرد.
وی ادامه داد: با تدابیر و تلاش های شبانه روی سربازان گمنام امام زمان (عج) و سربازان فراجا و تلاش همکاران در دستگاه قضایی توانستیم در مسیر پر چالش سال های گذشته عبور کنیم.
معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه وقتی فرامین رهبری را مد نظر قرار دادیم و در این راستا حرکت کردیم شاهد بودیم چه موفقیت های حاصل شد، گفت: دشمن در حوادث گذشته برنامه های مختلفی اجرا کرد و با فوت مهسا امینی حوادث مختلفی رخ داد که بعد از فروکش کردن تب آن، باز حوادث ادامه داشت و این موضوع نشان از برنامه دشمن بود.
هر تریبونی که منجر به دو قطبی شدن در جامعه شود محکوم است
وی افزود: هر تریبونی که منجر به دو قطبی شدن در جامعه شود محکوم است در این راستا یک روز موضوع مهسا امینی و روزی دیگر موضوع حجاب مطرح می شود.


مصدق در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه در حوادثی مانند محرم باید تدابیری شود تا همه اقشار از جمله بی حجاب ها شرکت و تغییر کنند و جذب شوند گفت: باید مدیریت کشور در مسیری باشد که همه در یک مسیر حرکت کنند.
معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه قوه قضاییه و نیروی انتظامی با افرادی که به صورت هنجار شکنی ورود می کنند برخورد خواهد کرد، گفت: قوه قضاییه وظیفه دارد با پلیس همکاری کند.
برخی حکم ها برای بد حجابان اشتباه بود
مدیر کل پیشین دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: در روزهای اخیر افرادی عامدانه کشف حجاب کردند که صدور رای برای آنها قانونی نبود در این آرا برای خانمی که کشف حجاب داشت جریمه مرده شوری صادر شد که مرتبط به قانون نبود و ارتباطی با جرم او نبود.
نگین تاجی به دیگر حکم صادر شده اشاره کرد و افزود: رای دیگری که بازی با مقدسات بود نظیر خرید ۸ چادر برای کودکان از دیگر آرای اشتباه بود که مرتبط با قانون نبود و با عرف هم سازگاری نداشت.
هدفمان خدمت صادقانه و بی منت برای مردم است
در ادامه مراسم تکریم و معارفه، 
آقای افراسیاب مدیر کل جدید دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد هم در این آیین توسعه قضایی را پیشران موارد مختلف توسعه دانست و گفت: توسعه هوشمندسازی رویه‌ها و فرآیندهای قضایی به «کوتاه کردن فرآیندها»، «کاهش هزینه‌ها» و «افزایش سرعت و سهولت پیشبرد امور قضایی مردم» می‌انجامد.
در این آیین آقای محبوب افراسیاب به عنوان رئیس کل جدید دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب و از زحمات آقای نگین تاجی تقدیر شد.
حسن نگین‌تاجی نیز که تا پیش از این ریاست کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده داشت، به عنوان دادیار دادسرای دیوان عالی کشور منصوب شد.صدا و سیما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.