همزمان با هفته قوه قضاییه انجام شد؛ تجدید میثاق بسیج حقوق دانان با آرمان‌های شهدا و ارائه خدمات حقوقی رایگان به میزبانی شهدا

  پیک ملت، رئیس سازمان بسیج حقوق‌دانان سپاه فتح استان، رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان، جمعی از وکلا به مناسبت آغاز هفته قوه قضائیه ضمن حضور در گلزار شهدای یاسوج به سوالات و درخواست های خانواده‌های شهدا و مردم پاسخ دادند. به مناسبت آغاز هفته قوه قضائیه مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و

کد خبر : 36918
تاریخ انتشار : جمعه ۲ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۰
همزمان با هفته قوه قضاییه انجام شد؛  تجدید میثاق بسیج حقوق دانان با آرمان‌های شهدا و ارائه خدمات حقوقی رایگان به میزبانی شهدا

 

پیک ملت، رئیس سازمان بسیج حقوق‌دانان سپاه فتح استان، رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان، جمعی از وکلا به مناسبت آغاز هفته قوه قضائیه ضمن حضور در گلزار شهدای یاسوج به سوالات و درخواست های خانواده‌های شهدا و مردم پاسخ دادند.

به مناسبت آغاز هفته قوه قضائیه مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و ارائه خدمات حقوقی رایگان به میزبانی شهدا برگزار شد.

در این برنامه، رئیس سازمان بسیج حقوق دانان استان، رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان، جمعی از وکلا در گلزار شهدای یاسوج حضور یافتند.

در این دیدار صمیمانه مسئولان و وکلا ضمن شنیدن موضوعات مطرح شده از سوی مراجعه کنندگان به پرسش‌ها و درخواست‌های مختلف موضوعات اشتغال و کارآفرینی، بیمه و پرونده‌های حقوقی را بررسی و ضمن راهنمایی و مشاوره حقوقی لازم به سوالات مراجعه کنندگان پاسخ داده و در این زمینه مشاوره‌ها، خدمات حقوقی رایگان و نکات حرفه‌ای مرتبط با پرونده‌ها ارائه شد.

مراجعه کنندگان در گلزار شهدای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با دیدار بی‌واسطه، خدمات حقوقی دریافت کرده و با تسلط و آگاهی بهتر نسبت به موضوعات حقوقی موجود در پرونده‌ خود راهنمایی شدند.

قابل ذکر است؛ یکی از اهداف برنامه‌های خدمات حقوقی رایگان که در حال برگزاری است، دیدار بی‌واسطه مردم با مسئولان و وکلا، توسعه خدمت در سراسر استان به ویژه مناطق محروم و دسترسی آسان به این خدمات است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.