حمایت خیریه عترت بوتراب از ۲۵۰۰ مددجوی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

  پیک ملت،  نماینده مؤسسه خیریه عترت بوتراب در استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: مؤسسه خیریه عترت بوتراب ۲۵۰۰ مادر و فرزند تحت پوشش کمیته امداد استان را حمایت می کند. به گزارش پیک ملت، سیدمحمدجعفر صالحی‌زاده، نماینده مؤسسه خیریه عترت بوتراب درکهگیلویه و بویراحمد با حضور در ویژه برنامه ماه من از شبکه استانی

کد خبر : 35816
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱
حمایت خیریه عترت بوتراب از ۲۵۰۰ مددجوی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

 

پیک ملت،  نماینده مؤسسه خیریه عترت بوتراب در استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: مؤسسه خیریه عترت بوتراب ۲۵۰۰ مادر و فرزند تحت پوشش کمیته امداد استان را حمایت می کند.

به گزارش پیک ملت، سیدمحمدجعفر صالحی‌زاده، نماینده مؤسسه خیریه عترت بوتراب درکهگیلویه و بویراحمد با حضور در ویژه برنامه ماه من از شبکه استانی دنا، به تشریح برنامه های این خیریه پرداخت.
در این برنامه، صالحی زاده گفت: موسسه خیریه عترت بوتراب نزدیک به ۱۲ هزار فرزند و مادر را تحت پوشش دارد و خدماتی که به آنها ارائه می دهد بیشتر رشد فرهنگی و تحصیلی آنان را مد نظر قرار می دهد.
وی با اشاره به اینکه ۲۵۰۰ مادر و فرزند تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از خدمات مؤسسه عترت بوتراب بهره مند هستند، افزود: این مؤسسه در زمینه اشتغال، درمان، ازدواج ، تحصیلی، مسکن و دیگر مسائل به صورت گسترده این افراد را حمایت می کند.
صالحی زاده  با بیان اینکه حمایت دانش‌آموزان در بعد تحصیل از اهداف اصلی مؤسسه می‌باشد، گفت: تمام تلاش مؤسسه عترت بوتراب در راستای فراهم کردن بستر بهتر تحصیل برای فرزندان تحت‌پوشش است.
نماینده مؤسسه خیریه عترت بوتراب درکهگیلویه و بویراحمد گفت: این مؤسسه آمادگی دارد تا تمامی ایتام تحت پوشش کمیته امداد استان را حمایت کند.
انتهای پیام

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.